معاون دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد اعلام کرد:
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: بیمارستان‌های استان برای مقابله با بحران کنونی شیوع موج پنجم ویروس کرونا ،نیاز فوری به بیش از ۱۰۰ نیرو در گروه پرستاری دارد.
کد خبر: ۹۸۴۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴ 06 August 2021

محمد صالحی فرد تاکید کرد: هم‌اکنون تمامی امکانات، نیروی انسانی و تجهیزات در بخش‌های مختلف بستری و سرپایی مراکز درمانی و بیمارستان صحرایی شهرکرد بسیج شده است تا خدمات مطلوب و مناسب به بیماران ارائه شود.

وی افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی، کاهش هماهنگی، نبود همکاری بین‌بخشی و همراهی نکردن مردم به‌منظور حضور نیافتن در تجمع‌ها، دورهمی‌ها و مراسم مختلف، گردش ویروس کرونا همچنان ادامه دارد.

صالحی‌فرد تصریح کرد: هم‌اکنون بسیاری از بخش‌های بیمارستانی ادغام و جراحی‌های الکتیو در بیمارستان‌های مرکز چهارمحال و بختیاری به‌صورت کامل لغو شده است.

وی با اشاره به وجود بیش از ۵۵۰ نیرو در رسته و رشته‌های شغلی مختلف مورد نیاز در سطح‌های گوناگون سیستم دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: امید است به‌زودی در روزهای آینده به مجموع نیروهای انسانی دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد افزوده شود.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد اظهار داشت: همچنین به احتمال زیاد از بخش‌ها و فضاهای دیگر در قالب نقاهتگاه و یا ظرفیت سایر دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری استفاده شود.

صالحی‌فرد گفت: اقدام اصلی برای گذر از بحران کنونی شیوع موج پنجم ویروس کرونا به همراهی مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و همکاری‌های بین‌‎بخشی بستگی دارد.

به گزارش ایرنا، از ابتدای شیوع کرونا تا ۱۴ مردادماه سال‌جاری ۱۶۲ هزار و ۶۴۴ مورد نمونه‌گیری تشخیص ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری انجام که از این تعداد ۵۷ هزار و ۶۵۷ نفر مبتلا به این ویروس در استان شناسایی شده است.

براساس آخرین رنگ‌بندی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، فارسان، اردل و کیار در وضعیت قرمز (خیلی پُرخطر) شیوع کرونا و شهرستان‌های کوهرنگ، خانمیرزا، بن و سامان در وضعیت نارنجی (پُرخطر) شیوع کرونا قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار