مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با اشاره به در پیش بودن فصل بازگشایی مدارس، گفت: عرضه‌کنندگان متخلف نوشت افزار در مازندران جریمه شدند.
کد خبر: ۹۸۴۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵ 21 September 2015
 به گزارش تابناک مازندران از ساری به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی مازندران, مهدی عباسی اظهار داشت: یکی از صلاحیت‌های تعزیرات حکومتی برخورد با متخلفان در بخش لوازم التحریر است.
وی افزود: در آستانه بازگشایی مدارس قرار داریم و مراجعات اولیای دانش آموزان برای تهیه لوازم دانش آموزی به فروشگاه‌های مر بوطه زیاد است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع, شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات این بخش در نظر گرفته شده که به صورت ویژه به تخلفات واحدهای عرضه کننده لوازم التحریر در اسرع وقت رسیدگی و  اعمال مجازات می‌کند.
عباسی درباره مجازات‌های احصا شده در قوانین تعزیرات حکومتی برای متخلفان گفت: مجازات‌هایی از جمله جزای نقدی، تعطیلی واحد، لغو پروانه کسب، قطع خدمات دولتی، نصب پارچه به عنوان متخلف و در صورت تکرار تخلف مجازات‌ها تشدید خواهد شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران خاطرنشان کرد: این اطمینان را به مردم استان می‌دهیم همانطور که با دیگر متخلفان در بخش‌های مختلف بدون اغماض و قاطعانه  برخورد می‌شود دراین  بخش نیز بدون اغماض و قاطعانه برخورد کنیم تا متخلفان از حاشیه امنی برخوردار نباشند.
وی درباره پرونده‌های در یافتی در بخش نوشت افزار, گفت: 318 فقره پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال که از این تعداد 315 فقره مختومه و متخلفان به مبلغ 267 میلیون و 397 هزار و 300 ریال جزای نقدی محکوم شدند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار