۶۴ دانشجوی جهادگر علوم پزشکی از سراسر کشور، برای کمک به کادر درمان وارد گلستان شدند.
کد خبر: ۹۸۵۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴ 11 August 2021

طی فراخوان و گردهمایی بسیج دانشجویی جامعه پزشکی استان گلستان تعداد ۶۴ دانشجوی جهادگر از سراسر کشور برای همکاری با کادر درمان استان اعلام آمادگی کرده و وارد گلستان شدند.

دانشجویان جهادگر، طی گردهمایی که در مجموعه آموزش عالی فلسفی برگزار شد با چگونگی درمان، حساسیت های دارویی و پروتکل های درمانی که به تایید ستاد بحران کرونا نوشته شده آشنا شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان در این خصوص گفت: حضور دانشجویان جهادی به صورت دو شیفت و شبانه روزی در مراکز درمان سرپایی کرونا را، موفقیت بزرگی در کاهش ترافیک در بیمارستان ها و کاهش خستگی کادر درمان و افزایش سطح خدمت رسانی به بیماران کرونایی را به دنبال داشت.

محمد مهدی زرگران افزود: همت و روحیه ایثارگری این عزیزان در برقرای نظم، به عهده گرفتن مسئولیت ها و همکاری با پزشکان چشمگیر و مثال زدنی به شمارآورد.

مدیر امور بیماری ها و مراکز تشخیصی و درمانی گفت: اقدام گروه‌های جهادی در گام نخست، کمک به کادر درمان بیمارستان و در گام دوم، تلاش برای ارتقا سلامت جسمی و معنوی بیماران است.

مهدی عرب افزود: گروه‌های جهادی در موج‌های گذشته کرونا در بیمارستان اقداماتی انجام دادند که در تاریخ ماندگار شد و امروز هم با توجه به افزایش تعداد موارد ابتلا و بیماران بستری، بار دیگر نیازمند حضور ارزشمند آن‌ها هستیم.

وی بیان کرد: در طول شبانه روز در مراکز تزریق داروی سرپایی کرونا ۴۰۰ بیمار پذیرش و داروی رمدسیویر دریافت می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار