در نشست ستاد کرونا مطرح شد
فرماندار گچساران تعطیلی کلیه ادارات و سازمان های خصوصی و بانک ها ،اماکن ورزشی،تالارها و تعطیلی کامل صنوف به جز گروه یک،منع تردد درون و برون شهری و نظارت بیشتر بر اماکن عزاداری های محرم در فضای باز را از جمله اقدامات مهم ستاد کرونا در تعطیلات اعلام شده در شهرستان دانست.
کد خبر: ۹۸۶۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵ 15 August 2021

جلسه ستاد کرونای شهرستان با حضور اعضای شورای تامین و مدیران ادارات در سالن فرمانداری تشکیل شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فرماندار شهرستان گچساران با مهم دانستن موضوعیت گسترش کرونا در کشور گفت: برای ما رنگ‌بندی شهرستان در کرونا مهم نیس بلکه تلاش ما کاهش ورودی به بیمارستان ها و جلوگیری از تجمعات و دورهمی می باشد، که اگر رعایت نشود به پیک های بعدی کرونا مبتلا خواهیم شد.
علیرضا اتابک از ارایه خدمات اورژانس و ای سی یو  بیمارستان نرگسی به بیماران کرونایی شهرستان خبر داد و افزود : خوشبختانه ظرفیت خوبی در تخت های بیمارستان برای بستری مبتلایان در شهرستان اختصاص و هیچ بیماری در شهرستان رها نشده است.
وی با مطلوب دانستن شرایط داروخانه های شهر یادآور شد: هیچ مشکلی در ارایه دارو به بیمار در شهرستان گزارش نشده و تجمعات دارویی در داروخانه ها نداشتیم .
۶ روز سکوت مطلق در گچساران !
اتابک اظهار داشت: با توجه به سراسری بودن پیک کرونا در کشور ، شهرستان گچساران به واسطه رفت و آمد و نقل و انتقال نیروهای غیر بومی در پتروشیمی و نفت ، زودتر از بقیه شهرستان ها وارد پیک پنجم شده که سعی می کنیم با همکاری ادارت در این تعطیلات ۶روزه و با اجرای قاطع منع تردد و افزایش واکسیناسیون و تعطیلی بازار و ادارات ،شهر به سکوتی  مطلق تبدیل و این بیماری  فروکش کند.
وی تعطیلی کلیه ادارات و سازمان های خصوصی و بانک ها ،اماکن ورزشی،تالارها و تعطیلی کامل صنوف به جز گروه یک،منع تردد درون و برون شهری و نظارت بیشتر بر اماکن عزاداری های محرم در فضای باز را از جمله اقدامات مهم ستاد کرونا در تعطیلات اعلام شده در شهرستان  دانست.
فرماندار گچساران با دعوت از مردم برای زدن واکسن کرونا ورعایت پروتکل های بهداشتی افزود: ما در این مدت شاهد مرگ عزیزان و ناراحتی آنها از قبل این بیماری بودیم و باید هر کسی به سهم خودش با ارشاد یک نفر یا جمعی پای کار باشیم ، و دراین تعطیلات شیش روزه با عدم حضور خود در تجمعات و تفریح به سیر صعودی این بیماری در شهرستان کمک کنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار