درخواست کار و شغل و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای ایجاد فرصت‌های شغلی همچنان در صدر درخواست های مردم کلانشهر کرمانشاه در جلسات ملاقات‌های مردمی با فرماندار است و این نشان می‌دهد که بیکاری یکی از معضلات اصلی مردم این شهر است.
کد خبر: ۹۸۸۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲ 23 August 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، ملاقات‌های مردمی فرماندار کرمانشاه که از صبح روز دوشنبه شروع شد تا ساعت ۱۲ ظهر به طول انجامید به طوریکه جلسه رسمی و از پیش تعیین شده فرمانداری را که مربوط به مواد مخدر بود، یک ساعت به تاخیر انداخت.

همانند هفته‌های گذشته «فضل‌الله رنجبر» فرماندار کرمانشاه صبح زود در سالن جلسات فرمانداری برای دیدار و ملاقات با مردم و رسیدگی به مشکلات آنها حاضر شد و این در حالی بود که اعضای جلسه قبل از ساعت ۱۱ در سالن جلسات حاضر بودند اما این جلسه تا ساعت ۱۲ شروع نشد.

این هفته شاید شلوغ‌ترین روز در فرمانداری کرمانشاه بود و ده‌ها نفر از مردم برای پیگیری مشکلات خود به فرمانداری مراجعه کرده بودند و فرماندار هم با صبر و حوصله فراوان پای درد دل همه همشهری‌های خود نشست و برای هر کدام از آنها در حد توان و اختیارات خود دستورات لازم را صادر کرد.

یک جوان کرمانشاهی که به گفته خود حدود ۳۵ میلیارد تومان در حوزه گردشگری هزینه کرده بود و برای ۱۰۰ نفر هم اشتغال ایجاد کرده بود، باتوجه به نامگذاری سال ۱۴۰۰ خواستار رفع موانع اشتغال بود که آقای رنجبر در تماس با مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری مشکل این سرمایه‌گذار را حل کرد.

پیرزنی که دخترش با بیماری سرطان دست و پنجه می‌کرد برای ملاقات با دخترش بیتابی می‌کرد اما هزینه رفت و آمد به استان دیگری را نداشت که یکی از خیرین حاضر در جلسه هزینه ایاب و ذهاب این پیرزن را تقبل کرد؛ جوان دیگری هم برای تردد مشکل مشابهی داشت که یکی دیگر از فعالین اقتصادی حاضر در جلسه مشکلش را رفع کرد.

دختر جوانی که همسرش درگیر اعتیاد بود از تمایل همسرش برای ترک و اشتیاقش برای بازگشت به زندگی گفت و اینکه هزینه درمان و بستری کردنش را ندارد که با دستور فرماندار یکی از مدیران مواد مخدر هزینه معرفی به یک کمپ خصوصی و درمانش را پذیرفت.

درخواست برگ تردد برای مسافرت، کمک‌های مالی و درمانی، پیدا کردن شغل، مراجعات مربوط به مستاجرین و اجاره مسکن، آب شرب روستاها، وضعیت کوچه‌ها و معابرو رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی از دیگر مواردی بود که امروز مردم کرمانشاه برای حل آنها به فرمانداری مراجعه کردند و با دستور آقای رنجبر پیگیری شد.

فرماندار کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : بیشتر مردم درخواست برگ تردد دارند اما به دستور وزیر کشور تا پنجم شهریور هیچ گونه برگ ترددی نباید صادر شود و کسانی هم که برگ تردد دارند باطل است و در صورت جریمه شدن کسی پاسخگو نیست.

«فضل‌الله رنجبر» بر ارتباط مدیران با مردم و پیگیری و رفع مشکلات آنها تاکید کرد و گفت: مردم ولی‌نعمتان ما هستند و تا زمانی که مسئولیتی داریم موظفیم به صورت تمام وقت در خدمت آنها باشیم.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار