شهردار شیراز گفت: پل کابلی ولی‌عصر (عج) در شیراز تا پایان سال 95 به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۸۸۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵ 22 September 2015
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز: علیرضا پاک‌فطرت در بازدید از پل بزرگ کابلی ولی‌عصر (عج) این پل را اوج مهندسی پل‌سازی دانست و اظهار داشت: با تکمیل و بهره‌برداری از این پل، مهندسان ما اثبات می‌کنند حرف برای گفتن دارند و می‌توانند علم مهندسی خود را هم ازنظر طراحی و هم ازنظر اجرا به دیگر کشورها صادر کنند.

وی بابیان اینکه پل کابلی ولی‌عصر (عج) درمجموع با جهار کیلومتر پل‌سازی از محور زینبیه به پل سلمان فارسی و محور مدرس متصل می‌شود و از روی ایستگاه قطار شهری در حال ساخت ولی‌عصر (عج) عبور می‌کند، افزود: امیدوارم تا پایان سال 95 این پروژه به بهره‌برداری برسد.

شهردار شیراز از پروژه تقاطع سه‌سطحی سرداران - تخت‌جمشید نیز بازدید کرد و با اشاره به اینکه این پروژه منحصربه‌فرد و جدید بوده و هنوز چنین پروژه‌ای در شیراز ساخته نشده است، خاطرنشان کرد: در قالب این تقاطع سه‌سطحی علاوه بر زیرگذری به طول یک‌هزار متر و پلی به طول 480 متر، میدانی بیضی‌شکل و زیبا نیز طراحی‌ شده است که امیدوارم تا پایان امسال تکمیل شود.

پاک‌فطرت در بازدید از پروژه نصر - فضیلت تصریح کرد: ترافیک در این پروژه به‌صورت شمالی - جنوبی از بلوار فضیلت با عبور از بلوار نصر غربی به تقاطع غیرهم‌سطح شهیدان اوجی می‌رسد و ورود و خروج به تونل سعدی را تسهیل می‌کند.

وی بابیان اینکه این پروژه با هزینه‌ای بالغ‌بر 200 میلیارد ریال در 18 ماه ساخته‌ شده است، افزود: این پل در راستای پل شهیدان اوجی با طول 460 متر، یک مسیر دوطبقه با بیش از یک کیلومتر طول را ایجاد کرده و با بیش از 50 واحد پارک خودرو در زیر پل جدید، به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار شیراز با اشاره به اینکه بیشتر پروژه‌هایی که امروز بازدید شد در مناطق کمتربرخوردار بود، بیان کرد: شهرداری برای درست هزینه کردن اعتبارات خود برنامه‌ریزی می‌کند تا پروژه‌هایی تأثیرگذار، خوب و مناسب در سطح شهر شیراز به مردم تقدیم شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار