تابناک-رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان بر لزوم تقویت پیشران های شغلی استان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۸۸۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴ 24 August 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از بندرعباس؛ محمد دلپسند رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان اظهارداشت: امروزه یکی از نیازهای بی بدیل جامعه اشتغال است و بر همین مبنا جهاد دانشگاهی هرمزگان در راستای اجرای طرح ملی مشاغل خانگی در استان ورود پیدا کرده است و این طرح پیش می بریم.

 

 

وی افزود: یکی از مسائل مهم در اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی جذب پیشران ها برای هدایت و راهبری شغلی جامعه هدف است که در رابطه حدود 30 پیشران تاکنون جذب شده است اما بایستی تعداد پیشران ها همگام با ارتقای کیفی افزایش پیدا کند.

 

 

دلپسند بیان کرد: نیاز است حلقه ای منسجم از پیشران های استان هرمزگان در کسب و کارهای موفق ایجاد کنیم تا حضور آن ها برای افرادی که می خواهند کسب و کار راه بیاندازند موجب انگیزه مضاعف شود.

 

 

رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان تصریح کرد: چالشی که امروزه در اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی با آن روبرو هستیم تامین پیشران های با کیفیت برای راهبری شغلی افراد جویای کار در بحث مشاغل خانگی است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: باید پیشران ها را با این نگاه که آن ها باید نیاز کسب و کارها و حتی محصولات مورد نیاز یک محله، منطقه و یک شهر تقویت کنیم و نیروی کار آماده را در اختیار آن ها قرار دهیم تا شاهد منشا های مثبت در آن باشیم.

 

 

 

انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار