فرمانده انتظامی استان گفت:در ۱۳ روز از اجرای مرحله طرح ممنوعیت های تردد بین، استان، برای ۸۳۱۷ خودرو جریمه های ۵۰۰و یک میلیون تومانی صادر شد.
کد خبر: ۹۸۹۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳ 28 August 2021


به گزارش تابناک مرکزی، سردار"حسن مفخمي شهرستاني"افزود:‌ در اجراي مصوبات ستاد ملي مقابله با كرونا، بلافاصله برنامه ريزي عملياتي لازم از سوي پليس استان در اجراي اين مصوبات آغاز شده و ماموران انتظامي در قالب تيم هاي مشترك از ۲۹نقطه از مبادي ورودي و خروجي استان مستقر هستند.
وي یادآورشد: با توجه به اطلاع رساني هاي انجام شده، هر گونه ورود و خروج خودروها با پلاك غيربومي از استان ها ممنوع بوده و در تمامي ورودي و خروجي هاي استان، تردد وسايل نقليه مورد نظارت تيم هاي پليس قرار مي گيرند.
اين مقام ارشد انتظامي تاكيد كرد:‌ براساس مصوبه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا از ساعت ۱۲ ظهر ۲۴ مرداد ماه تا پنجم شهریور، منع تردد بین استانی اعمال و با خودروهاي متخلف برخورد مي شود كه در ۱۳ روز نخست اجراي اين طرح، تعداد ۸۳۱۷ خودرو از سوي پليس اعمال قانون شدند.
فرمانده انتظامي استان مركزي گفت:‌ از اين تعداد اعمال قانون، تعداد ۶۸۰۹ دستگاه خودرو به ميزان يك ميليون تومان و تعداد ۱۵۰۸ دستگاه خودرو نيز به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان اعمال قانون شدند و ۲۶۷۰ وسيله نقليه نيز از مبادي و ورودي خروجي عودت داده شدند.
وی اضافه کرد: در این مرحله از اجرای طرح محدودیت های تردد و با توجه به تداوم منع تردد از ساعت ۲۲تا ۳ بامداد نیز تعداد ۶۴۱۲ دستگاه خودرو، به میزان ۲۰۰ هزار تومانی طی این چند روز اعمال قانون شده اند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: طرح محدودیت تردد خودروها به شهرهای قرمز و نارنجی همچنان ادامه دارد و ورود و خروج به هر یک از شهرهای ممنوعه به ترتیب یک میلیون (شهرهای قرمز) و ۵۰۰ هزار تومان (شهرهای نارنجی) جریمه دارد و طرح محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد همچنان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار