کد خبر: ۹۹۰۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳ 22 September 2015
تابناک بوشهر: فرمانده سپاه ناحیه سید الشهدا(ع) شهرستان دیرگفت: در هفته دفاع مقدس نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس در قالب همایش زن در دفاع مقدس در شهرستان دیر ارائه می‌شود.

سرهنگ میرزا احمدی بعدازظهر امروز در نشست با خبرنگاران در شهرستان دیر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس این هفته را فرصتی مناسب برای ارائه رشادت‌ها و دلیرمردی‌های رزمندگان اسلام دانست و اظهار داشت: هفته دفاع مقدس با هدف یادآوری و زنده نگه داشتن رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اکنون کشور در امنیت و آسایش قرار دارد تصریح کرد: اکنون امنیت و آرامش کشور به برکت خون پاک شهداست که جان خود را در راه اسلام و انقلاب فدا کردند.

فرمانده سپاه ناحیه سید الشهدا(ع) شهرستان دیر با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس انواع برنامه‌های  فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی برگزار می‌شود گفت: در هفته دفتاع مقدس 200 برنامه فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی دراین شهرستان اجرا می‌شود که 48 برنامه آن شاخص است.

احمدی با بیان اینکه اقتدار نیروهای مسلح با رژه این نیروها در شهرستان دیر به نمایش در می‌آید افزود: درهفته دفاع مقدس ضمن برگزاری رژه نیروهای مسلح، خاطرات رزمندگان درقالب شبی با رزمندگان ارائه می‌شود.

وی، برپایی نمایشگاه عکس، شب خاطره، جشن غدیر، زنگ ولایت و همایش چهره‌های ماندگار دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس دانست.

فرمانده سپاه ناحیه سید الشهدا(ع) شهرستان دیر  با بیان اینکه در این هفته نشست‌های سیاسی اجتماعی برگزار می‌شود افزود: در این هفته همچنین مسابقات ورزشی و بومی محلی، نشست سیاسی، تجلیل از سربازان نمونه، شبی با همراهان شهدا و غبار روبی قبور شهدا  برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه زنان درهشت سال دفاع مقدس نقش مهم و تاثیرگذاری داشتند گفت: درهفته دفاع مقدس  نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس در قالب همایش زن در دفاع مقدس در شهرستان دیر ارائه می‌شود.

احمدی با بیان اینکه همایش پیاده‌روی غدیر و نمایش واقعه غدیر برگزار می‌شود تصریح کرد: هنرمندان شهرستان دیر همزمان با دهه امامت و ولایت واقعه غدیر را در بردستان شهرستان دیر روز جمعه 10مهر به نمایش می‌گذارند.

وی با بیان اینکه هنرمندان شهرستان دیر در نمایش غدیر رتبه برتر کشور دارند بیان کرد: هنرمندان بسیجی شهرستان دیر در سه سال گذشته در نمایش واقعه غدیر مقام نخست استان بوشهر و سال گذشته مقام برترکشوری را از آن خود کردند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار