مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی از آغاز مرحله دوم واکسیناسیون فرهنگیان استان مرکزی در آستانه فرا رسیدن مهرماه، خبر داد.
کد خبر: ۹۹۰۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷ 31 August 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، بهرام حسین آبادی افزود: پس از جلسه هماهنگی و با برنامه ریزی صورت پذیرفته سریعا مراکز واکسیناسیون تجمیعی فرهنگیان استان مانند مرحله اول واکسیناسیون و با حضور نیروهای آموزش و پرورش و مراکز بهداشتی راه اندازی و تزریق مرحله دوم واکسن کوید ۱۹ برای فرهنگیانی که دز اول واکسن را دریافت کرده اند آغاز شد.
وی یادآورشد: علی رغم تمدید چند باره زمان مرحله اول واکسیناسیون فرهنگیان برای لکه گیری و جاماندگان مجددا در جلسه مقرر شد افرادی که همچنان موفق نشده اند مرحله اول واکسن را بزنند با در دست داشتن کارت شناسایی فرهنگیان و کارت ملی و مراجعه به مراکز واکسیناسیون فرهنگیان واکسن خود را دریافت کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی افزود: از ابتدای آغاز طرح واکسیناسیون فرهنگیان در سطح استان تاکنون ۱۳ هزار و ۱۹ نفر معادل حدود ۷۰ درصد واکسینه شده اند پیش بینی ما بر این است که ۱۰ درصد از این قشر در سایر رسته‌ها به جز فرهنگیان واکسینه شده باشند.
حسین آبادی یادآور شد: طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، الزامی برای واکسینه شدن فرهنگیان دولتی وجود ندارد، اما این افراد در زمان آموزش حضوری باید در مدرسه حاضر شوند، همچنین فرهنگیان غیردولتی باید حتما واکسیناسیون را انجام دهند و در غیراینصورت قرارداد مجدد از سوی مراکز با آنها منعقد نخواهد شد.
وی افزود: بنابر آمار ارسال شده از سوی وزارت متبوع به دانشگاه علوم پزشکی اراک بعنوان متولی امر واکسیناسیون، ۱۶ هزار ۴۳۸نیروی رسمی و پیمانی در استان مرکزی باید واکسن مقابله با کرونا را دریافت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار