سرپرست فرمانداری گیلانغرب از شناسایی ۱۱ نقطه حادثه خیز در جاده‌های این شهرستان خبر داد و گفت: این نقاط با نظر کارشناس تعیین شده و از همه ظرفیت استانی و ملی برای تامین اعتبار جهت اصلاح و بهبود این نقاط استفاده خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۹۰۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰ 02 September 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، حشمت رضایی روز پنجشنبه در جلسه شورای ترافیک با تاکید بر ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز راه‌های مواصلاتی و بهسازی علائم راهنمایی و رانندگی در این شهرستان افزود: در پنج ماهه منتهی به مرداد سال جاری متاسفانه به علت وقوع تصادف در محورهای ارتباطی حوزه شهرستان، ۹ مورد فوت و ۱۰۷ مصدوم داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۰ درصد بیشتر است.

وی اظهار داشت: سلامت مردم اولویت همه متولیان امور باید باشد و چنانچه دلیل تصادف، ایراد جاده‌ای یا نقاط حادثه خیز تعیین شود، قابل اغماض نیست.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب یادآور شد: پیگیر اصلاح، تعریض و روکش آسفالت محور چله نیز هستیم و نقاط آسیب دیده راه‌های اصلی محور اسلام آباد به گیلانغرب نیز باید تا پیش از فرا رسیدن اربعین حسینی و احتمال افزایش ترددها ترمیم و برطرف شود.

رضایی اضافه کرد: شهرستان گیلانغرب با ۲ هزار و ۵۸۵ کیلومتر مربع وسعت و ۵۳۱ کیلومتر راه مواصلاتی دومین شهرستان وسیع استان پس از کرمانشاه است.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.                   

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار