امام جمعه کوار با اشاره سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اعتمادسازی در جامعه خطاب به دولت و مدیران اجرایی افزود: دولت موظف است تا آسیب دیدگی‌های ناشی از اعتماد عمومی را ترمیم کند.
کد خبر: ۹۹۰۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 04 September 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام مجید گشول در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با اشاره به قیام ۱۷ شهریور، این قیام را امتداد قیام حسینی در بستر زمان و تداوم فرهنگ مقاومت و اقتدا به سیدالشهدا در تاریخ ظلم ستیزی ملت ایران دانست.

وی با اشاره سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اعتمادسازی در جامعه خطاب به دولت و مدیران اجرایی افزود: دولت موظف است تا آسیب دیدگی‌های ناشی از اعتماد عمومی را ترمیم کند.

امام جمعه شهرستان کوار با بیان اینکه اعتماد عمومی مهم‌ترین سرمایه نظام مردم‌سالاری دینی است، اظهار کرد: فرایند «حفظ، ترمیم و تقویت» اعتماد عمومی وظیفه جدی و ضروری دولت جدید است.

گشول با تاکید بر اینکه برای حل یک چالش ابتدا باید کمبودها و اشکالات منجر به آن را دید و قبول کرد، عنوان کرد: حل مشکل از مسیر شناخت علت‌ها با نگاه به‌نقطه‌ی آرمانی حتماً شدنی است.

خطیب جمعه شهرستان کوار بیان کرد: نزدیک شدن به مردم با حضور میدانی، رفتاری مهم برای بازسازی اعتماد و مقدمه‌ای است برای تغییرات ملموس در زندگی مردم است.

او با تاکید بر ترمیم اعتماد عمومی گفت: انتظار می‌رود با این امر پسندیده و ممدوح و حضور در بین مردم اقدامات اساسی و تحول‌آفرین که مبتنی بر عقلانیت انقلابی است رقم بخورد.

گشول ادامه داد: مسئولان در سلوک شخصی خود بیشتر اندیشه کنند، زیرا مردم ناظران کم خطایی هستند.

او اضافه کرد: معنای این سخن این نیست که زندگی ساده و به دور از تجمل مسؤولان بدون حل مشکلات مردم در معیشت و… معجزه می‌کند اما نکته مهم، اثر زندگی عادی مسؤولان بر رفتارشناسی افکار عمومی است.

گشول در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: دولت سیزدهم باید نماد عمل به‌وعده، صداقت گفتاری و رفتاری، شجاعت در پذیرش اشتباه، تحول در ساختار اداری کشور، حضور مستمر و مؤثر در بین مردم و برنامه‌ریزی سنجیده و کارشناسی و اقدام انقلابی مبتنی بر عقلانیت انقلابی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار