معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افزایش استقبال جوانان از تزریق واکسن کرونا خبر داد و گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۱۱ نفر دیگر از هم‌استانی با ابتلا قطعی به کرونا جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۹۹۷۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵ 29 September 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ابراهیم شکیبا امروز در جمع اصحاب رسانه از افزایش استقبال جوانان از تزریق واکسن کرونا خبر داد و اظهار داشت: از آغاز مهرماه تا شب گذشته در طی ۶ روز ۸ درصد شاهد افزایش مراجعه و تزریق واکسن در بین جوانان ۱۸ تا ۲۰ ساله، ۵درصد افزایش در بین جوانان ۲۰ تا ۲۵ ساله و افزایش ۴ درصدی در سنین ۲۵ تا ۳۰ ساله بوده‌ایم.

وی ادامه داد: در طی این مدت دریافت دوز اول در کل جمعیت هدف ۳.۵درصد افزایش داشته و به ۵۷.۷ درصد رسیده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه اشاره‌ای به آخرین اخبار کرونایی استان داشت و تصریح کرد: طی شبانه‌روز گذشته ۱۴۲ مورد بیمار مثبت بستری و ۱۱۳ مورد بیمار سرپایی مثبت شناسایی شده است.

وی با اشاره به جانباختن ۱۱ نفر از هم‌استانی دیگر با ابتلا قطعی به کرونا طی شبانه‌روز گذشته، گفت: با احتساب این تعداد مجموع جانباختگان به ۲ هزار و ۵۲۴ نفر رسید.

شکیبا گفت: ۲۰۲ بیماری طی ۲۴ ساعت گذشته با علائم کرونا بستری شده که در همین بازده زمانی هم ۲۵۴ مورد پس از بهبودی از بیمارستان‌های سطح استان ترخیص شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون یک‌هزار و ۱۴۰ بیمار با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند و ۵۳۲ مورد هم بستری موقت با تزریق رمدسیویر داریم.

شکیبا یادآور شد: ۲۱۵ بیمار از این تعداد در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند که ۵۱ مورد از آن‌ها اینتوبه و متصل به دستگاه تنفس مصنوعی هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار