سه پسر نوجوان که مرداد امسال از یکی از روستاهای شهرستان داراب ربوده شده بودند، با تلاش پلیس آزاد و به آغوش خانواده‌هایشان برگشتند.
کد خبر: ۹۹۸۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰ 02 October 2021

به گزارش همشهری، شامگاه سه‌شنبه ۱۲ مردادماه در پی مراجعه سه خانواده اهل روستای فتح‌آباد شهرستان داراب به پاسگاه انتظامی، معلوم شد که فرزندان آنها هنگام بازی در بیرون از خانه ربوده و ناپدید شده‌اند. 

این ۳پسر که ۱۲ تا ۱۵ ساله بودند، توسط چند نفر با یک سواری پژو ۴۰۵، ربوده شده بودند که از همان زمان تلاش برای آزادی آنها آغاز شد. 

 
به گفته سردار  رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس، در بررسی اظهارات خانواده های این افراد مشخص شد که آدم‌ربایان به خاطر اختلافات مالی اقدام به ربودن آنها کرده‌اند. کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه و با اقدامات فنی و تخصصی، دریافتند که گروگان‌ها به شهرستان کهنوج منتقل و در اطراف کوه‌های آن منطقه نگهداری می شوند.


وی ادامه داد:‌ با شناسایی دقیق محل نگهداری گروگان‌ها، امروز نهم مهرماه ماموران موفق شدند ۴ نفر از آدم‌ربایان را دستگیر کنند و همدستان آنها وقتی متوجه شدند که این افراد دستگیر شده‌اند، احساس خطر کرده و هر ۳ نوجوان را در کوه های اطراف کهنوج رها کردند و این افراد توسط پلیس به داراب انتقال و صحیح و سالم تحویل خانواده‌هایشان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار