فرمانده انتظامي کلان‌شهر تبريز در جمع دانش آموزان گفت: به منظور برخورد جدي با مزاحمت هاي خياباني، پليس تبريز نيروهاي خود را در قالب اکيپ هاي خودرويي، موتوري و پياده در محدوده مدارس دخترانه مستقر مي کند.
کد خبر: ۹۹۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 24 September 2015

به گزارش تابناک تبریز، سرهنگ "فرهنگ نوروزي" اظهار کرد: امنيتي که امروز بر کشور حاکم است، به برکت خون پاک و مطهر شهداست.

وي از دانش آموزان به عنوان سرمايه هاي اصلي انقلاب و آينده سازان کشور ياد کرد و ادامه داد: همزمان با بازگشائي مدارس، پليس با آمادگي کامل و با اجراي طرح‌هاي انتظامي و اجتماعي با هنجارشکنان و افراد مخل آسايش عمومي قاطعانه برخورد مي کند.

نوروري با بيان اينکه برخورد جدي با اراذل اوباش و مزاحمت‌هاي خياباني در دستور کار پليس تبريز است، ادامه داد: نيروي انتظامي در کمال افتخار به عنوان خادم ملت به صورت شبانه روزي، آماده تامين نظم و امنيت شهروندان است.

اين مقام انتظامي تشريح کرد: به منظور برخورد جدي با مزاحمت‌هاي خياباني، پليس تبريز نيروهاي خود را در قالب اکيپ‌هاي خودرويي، موتوري و پياده در محدوده مدارس دخترانه مستقر مي کند.

وي افزود: طرح تامين امنيت مدارس در طول سال‌تحصيلي به صورت مداوم و مستمر ادامه خواهد داشت و مشاوره کلانتري‌ها نيز بي وقفه آماده ارائه خدمات مشاوره‌اي رايگان جهت کاهش آسيب‌هاي اجتماعي و رفع مشکلات اقشار مختلف جامعه هستند.

فرمانده انتظامي کلان‌شهر تبريز با اشاره به اهميت همکاري و مشارکت آحاد مردم با پليس، گفت: نيروي انتظامي مصمم است با جلب مشارکت بيشتر و بهتر همه اعضاي خانواده بزرگ تعليم و تربيت، ضمن برقراري نظم و امنيت مطلوب، فضاي اجتماعي سالم و با نشاط را براي شکوفايي، نوآوري و پيشرفت همه قشرهاي جامعه به‌ويژه دانش آموزان فراهم کند تا شاهد شکوفايي استعدادها و بالندگي بيش از بيش فرزندان ايران اسلامي در همه عرصه‌ها باشيم.

جانشين فرماندهي انتظامي مراغه از توقيف 550 دستگاه انواع وسايل نقليه متخلف در 20 روز گذشته در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "علي فيضي" گفت: طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در خصوص برخورد با وسائط نقليه متخلف در سطح حوزه استحفاظي با به‌كارگيري تمامي امكانات و نيروهاي انساني در قالب چندين اكيپ خودرويي، موتوري و پياده به مرحله اجراء در آمد كه با انجام اين طرح عملياتي در طي 20 روز گذشته 157دستگاه خودرو و 393دستگاه موتورسيکلت و در مجموع 550 دستگاه توقيف شدند.

اين مقام انتظامي خاطرنشان كرد: طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و برخورد با متخلفان همچنان ادامه دارد؛ چرا که اين طرح ها نقش بسزايي در پيشگيري از وقوع جرم در بين شهروندان دارد.

مامور وظيفه شناس کلانتري 15 پاستور تبريز، رشوه يک ميليون ريالي فرد متخلف را نپذيرفته و وي را به دست قانون سپرد.

سرهنگ پاسدار "فرهنگ نوروزي" فرمانده انتظامي کلانشهر تبريز درباره اين خبر تشريح كرد: مامور متعهد کلانتري 15 پاستور تبريز حين انجام وظيفه در دايره قضائي کلانتري و مطالعه پرونده تصادف جرحي تصميم به تکميل روند تحقيقات گرفت.

وي افزود: مقصر با مشاهده دقت، درايت و ريزبيني مامور پليس، به آشکارشدن تقصيرش در روند اجرايي موضوع پرونده پي برد.

اين مقام انتظامي افزود: مقصر براي رهايي خود از چنگال قانون و فرار از دِين، مبلغ يک ميليون ريال رشوه به مامور پيشنهاد کرد که وي با عزت نفس و صحت عمل از قبول رشوه امتناع ورزيده و آن را صورت‌جلسه کرد.

فرمانده انتظامي کلانشهر تبريز با تقدير از مامور متعهد و وظيفه شناس اين کلانتري، گفت: تقدير اصلي را در خير و برکتي که خداوند به زندگي اين ماموران صالح مي دهد مي توان ديد و شهرستان تبريز از اين نظر مفتخر به وجود کارکنان مومن، معتقد، خدمتگزار و ولايتمدار است.

جانشين انتظامي مراغه آذربايجان شرقي از کشف بيش از 15 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار "علي فيضي" در تشريح اين خبر گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر مراغه از فعاليت يكي از قاچاقچيان مواد مخدر در اين شهرستان مطلع شده و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: پس از آگاهي از اينکه قاچاقچي به هويت معلوم مواد مخدر را از شهرستان هاي شرق کشور خريداري و قصد توزيع در شهرستان مراغه را داشت، با تحت مراقبت قرار دادن وي در نهايت نامبرده با هوشياري پليس شناسائي و دستگير شد.

فيضي ادامه داد: از خودروي نامبرده بيش از 15 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک کشف شد و متهم با تشکيل پرونده، به مرجع قضایي معرفي شد

فرمانده انتظامي شهرستان مرند از دستگيري يک نفر سارق و کشف هفت فقره سرقت از اماکن خصوصي در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "علي طاحوني" در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت در حوزه استحفاظي شهرستان، موضوع در دستور كار عوامل انتظامي اين فرماندهي قرار گرفت و در نهايت سارق سابقه دار با هويت معلوم که اقدام به سرقت از اماکن خصوصي مي کرد، دستگير شد.

طاحوني بيان کرد: سارق پس از دستگيري و انتقال به مقر انتظامي در تحقيقات بعمل آمده به 7 فقره سرقت از اماکن خصوصي از جمله ساختمان هاي خانه باغ ها اعتراف کرده و با بازسازي صحنه هاي جرم تمامي سرقت ها مورد تائيد قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان مرند با بيان اينکه سارق دستگير شده با تشکيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شد، از شهروندان خواست تا اماکن خصوصي و منازل و خانه باغ هاي خود را به تجهيزات ايمني مجهز و از نگهداري وسايل ارزشي در اماکن و پول نقد و اشياء قيمتي در منزل خودداري كنند و در صورت برخورد با هر مورد مشکوک بلافاصله موضوع را با مرکز فوريت هاي پليس 110 و سامانه 197 براي اعلام انتقادات و پيشنهادات در ميان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار