اقناع افکار عمومی در بازگشایی حضوری مدارس اولویت دارد

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: اقناع افکار عمومی مهم‌ترین اولویت برای همراهی خانواده‌ها با آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس به صورت حضوری است.
کد خبر: ۱۰۰۰۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹ 11 October 2021

روابط عمومی آموزش و پرورش دیلم روز دوشنبه به نقل از محمود قاسمی در نشست شورای معاونان این شهرستان افزود: آموزش و پرورش به تنهایی تصمیم گیرنده بازگشایی مدارس نیست و تابع تصمیم‌گیری ستاد ملی و استانی کرونا است.

وی اظهارکرد: هدف اصلی این نشست تقدیر از زحمات مجموعه در فرایند پروژه مهر و هماهنگی لازم در آستانه بازگشایی حضوری در آبان ماه طبق الگوی بازگشایی برای مدارس زیر ۳۰۰ نفر با رعایت پروتکل‌های سخت گیرانه بهداشتی است.

دبیر پروژه مهر آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: حضور نماینده انجمن اولیا و مربیان در جلسات و تصمیم‌گیری‌های مدارس الزامی است.
وی با اشاره به اینکه نظارت دقیق بر مدارس غیر دولتی از نکات مهم است، افزود: این مدارس با مدارس دولتی هیچ تفاوتی ندارند و باید تابع دستورالعمل ها در نحوه فعالیت محوله باشند و در صورت تخطی برخورد خواهد شد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: آموزش و پرورش دیلم با کمترین امکانات و بضاعت، بیشترین انتظارات را برآورده کرده است که نشان از تلاش و رضایت‌مندی از این مجموعه است.

وی گفت: مجموعه آموزش و پرورش شهرستان دیلم با دارابودن نیروهای توانمند، توانسته کارهای بزرگی نظیر ارتقا سطح آموزش و رشد در همه شاخص ها، برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی، کلاس‌های کنکور انجام دهد.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: در حوزه ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت باید شفافیت وجود داشته باشد.
احمد قاسمی افزود: مدیران مدارس برای آشنایی بیشتر از قوانین و مقررات آموزش و پرورش و حرفه خود، نسبت به تهیه و مطالعه کتابچه تخلفات اداری اقدام کنند تا دچار مشکلات کمتری شوند.
وی بیان کرد: شهرستان دیلم از جمله شهرستان‌های دارای کمترین پرونده از نظر تعداد شکایات و پرونده‌ها در سطح استان بوشهر است.

قاسمی گفت: شهرستان دیلم در زمینه ارزیابی برنامه نمادین مدارس، بالاترین امتیازها را کسب کرده و به مرحله اجرا در آورده است.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: اتحاد و همبستگی بین مردم و آموزش و پرورش در شهرستان دیلم بویژه در مدارس روستایی بسیار چشمگیر است که نویدبخش آینده روشنی برای این منطقه است.

وی افزود: با ظرفیتی که نیروهای دیلمی دارند می‌توانند پست‌های کلیدی استان بوشهر را بدست گیرند.

مدیر آموزش و پرورش دیلم گفت: حضور نیروهای جوان و باتجربه در راس امور آموزش و پرورش شهرستان بویژه معاونت‌ها باعث شده تا شاهد موفقیت و پیشرفت های زیادی در این مجموعه باشیم.

محمدمهدی محسنی افزود: اعتماد به جوانان در حوزه آموزش و پرورش جواب داده است و نیروهای پرتلاش و با انگیزه باعث سربلندی این مجموعه شده‌اند.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر دارای ۷۶۰۰ دانش آموز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار