سارقان اماکن خصوصی وکابل های برق در ساوه دستگير شدند

در عمليات مأموران انتظامي شهرستان ساوه، دو سارق دستگير و به ۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی و کابل های برق در این شهرستان اعتراف كردند.
کد خبر: ۱۰۰۲۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸ 17 October 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "علی اکبر عیسی آبادی " فرمانده انتظامي شهرستان ساوه افزود: در پي وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و کابل های برق در برخي از محله هاي شهرستان ساوه ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت.
وی یادآورشد: با آغاز تحقيقات تخصصي پليس آگاهی شهرستان،‌ دو نفر سارق شناسايي و هر یک با انجام عمليات های جداگانه، در مخفيگاهشان دستگير شدند.
سرهنگ عیسی آبادی اظهار داشت: در بازجويي هاي انجام شده، افراد دستگير شده به ۱۰ فقره سرقت اماکن خصوصی و کابل های برق در برخی از محله های شهرستان ساوه اعتراف کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به کشف مقادیری از اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان افزود: متهمان دستگیر شده در اين عملیات ها، پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند.
سرهنگ عیسی آبادی از مشارکت و همکاري خوب مردمي با پليس قدرداني و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليس ۱۱۰ اعلام كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار