شهردار نهاوند: با وجود کمبودهای مالی مصمم به اجرای طرح ها هستیم

شهردار نهاوند گفت: با وجود کمبود منابع درآمدی شهرداری اما تمامی طرحهای عمرانی شهری نهاوند در حال انجام است.
کد خبر: ۱۰۰۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶ 26 September 2015
شهردار نهاوند گفت: با وجود کمبود منابع درآمدی شهرداری اما تمامی طرحهای عمرانی شهری نهاوند در حال انجام است.

به گزارش ایرنا؛شاهین فرجی فر افزود: بخش درآمدهای شهرداریها با مشکل مواجه شده است که در این زمینه لازم است دولت به آنان کمک نماید.

وی با بیان اینکه اگر از سوی دولت به شهرداری کمکی نشود ما دچار مشکل می شویم اظهار کرد: در دوره رکود بازار ما حتی یک متر از اموال شهرداری را نفروخته ایم بلکه در این مدت تملکهای زیادی در حاشیه مسیل و دیگر طرحهای در حال اجرا داشته ایم.

وی همچنین به پرداخت به موقع حقوق پرسنل شهرداری اشاره کرد و افزود: شهرداری نهاوند در پرداخت حقوق و مزایای پرسنل خود به خوبی عمل کرده است.

شهردار نهاوند گفت: یکی از برنامه های ما برای زیبا سازی مبلمان شهری و ایجاد فضای تفریحی برای شهروندان ساماندهی پارکهای تفریحی بود که در این ارتباط پارک شهید طالبیان به مساحت یک هزار و 536 متر مربع مساحت با اعتباری معادل دو میلیارد ریال و 95 درصد پیشرفت فیزیکی در حا تکیمل است.

وی افزود: همچنین فاز دوم پارک نواری بلوار ورزش به مساحت دو هزار و 720 مترمربع و پارک ویژه بانوان به مساحت دو هزار و 844 متر مربع در حال اجرا می باشد.

وی از پایان ساماندهی ورودی شهر نهاوند به کرمانشاه خبر داد و افزود: یکی از طرحهای بزرگی که باعث تغییر چهره ورودی شهر شد ساماندهی ورودی شهر از سمت جاده کرمانشاه بود که این طرح با 100 درصد پیشرفت فیزیکی و 15 میلیارد ریال اعتبار آماده بهره برداری می باشد.

وی ساماندهی بازار سنتی نهاوند را از دیگر برنامه های در دست اجرای این شهرداری ذکر کرد و گفت: با توجه به جایگاه و نقش بازار های سنتی در بافت شهری بازار سنتی و قدیمی این شهر در دست ساماندهی می باشد که تا کنون فاز اول آن با اعتباری معاول دو میلیارد و 500 میلیون ریال از 50 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده است .

شهر نهاوند به عنوان مرکز شهرستان دارای بیش از 90 هزار نفر جمعیت می باشد این شهر در 105 کیلومتری جنوب استان همدان قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار