راه‌اندازی Gis در شهرک‌های صنعتی

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: با راه‌اندازی سیستم Gis واگذاری زمین در موقعیت‌های مختلف به سرمایه‌گذاران و صنعتگران سهولت خاص پیدا می‌کند.
کد خبر: ۱۰۲۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸ 28 September 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ابراهیم فریدی عصر امروز در نشست با جمعی از فعالان شهرک‌های صنعتی در اردبیل اظهار کرد: در بحث مدیریت شهرک‌ها و نواحی صنعتی وجود اطلاعات دقیق از مختصات، مساحت و اطلاعات کامل قطعات واحدهای صنعتی برای ساماندهی و برنامه‌ریزی امر ضروری و مهم است.

وی تصریح کرد: بیشتر اطلاعات موجود در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در زمینه واگذاری قطعات و ماهیت مکانی آن است از این رو برای شفاف‌سازی و مشتری‌مداری در امر واگذاری وجود یک سیستم جامع جهت ذخیره‌سازی، مدیریت و پردازش اطلاعات مکانی باید مد نظر گرفته شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: به منظور ایجاد تعامل و سهولت در واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران با مشخصات و اطلاعات مکانی و توصیفی دقیق راه‌اندازی یک سیستم جامع ضروری است که این امر با اجرا و پیاده‌سازی سیستم سامانه‌ای Gis قابل حل است.

فریدی افزود: با راه‌اندازی و اجرایی کردن این سیستم در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سرمایه‌گذاران می‌توانند از آخرین اطلاعات وضعیت واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به صورت آنلاین مطلع شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این نشست تخصصی برای دومین بار و با حضور کارشناسان Gis منطقه پنج کشوری از استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، کردستان، کرمانشاه و سمنان به عنوان مدیر پروژه به مدت یک روز در شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار