فارس رتبه اول ورزش همگانی در کشور

مدیرکل ورزش و جوانان فارس نیز گفت: ورزش همگانی استان فارس دارای رتبه اول در کشور است
کد خبر: ۱۰۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰ 04 March 2015
محمد احمدی صبح چهارشنبه در اولین جلسه شورای ورزش همگانی فارس، گفت: تحرک لازمه یک زندگی سالم است و انسان از هر فرصتی باید برای ورزش کردن استفاده کند.

وی ادامه داد: متاسفانه توجه به ورزش در کشور ما قابل مقایسه با دیگر کشورهای پیشرفته جهان نیست که باید برای رفع این مشکلات با توسعه ورزش همگانی قدم های بزرگی را برداشت.

استاندار فارس افزود: علی رغم اینکه مشکلات مالی یک واقعیت جامعه است اما نباید تمامی کم کاری ها را به پول ربط دهیم زیرا در این فضای بی پولی نیز می شود کار کرد به خصوص در مباحث ورزشی که باید کار را به دست مردم داد زیرا خودشان برای افزایش سلامت در جامعه تلاش بیشتری می کنند.

احمدی با اشاره به اینکه باید ورزش همگانی نگاه حرفه داشته باشد، گفت: پیاده روی و کوهپیمایی مناسب است اما کافی نیست به همین دلیل باید شرایطی ایجاد شود که ورزش های حرفه ای نیز در غالب ورزش همگانی گنجانده شود تا شاهد پیشرفت آنها نیز باشیم.

فارس رتبه اول ورزش همگانی در کشور

در ادامه این جلسه مدیرکل ورزش و جوانان فارس نیز گفت: ورزش همگانی استان فارس دارای رتبه اول در کشور است و خوشبختانه هیچگونه مشکلی در زیر ساختهای این ورزش نداریم.

غلامرضا کمانه افزود: سرانه فضای ورزشی در کشور حدود ۷۳ دهم درصد است اما در فارس به مراتب بیشتر از کشور و با افتتاح چندین پروژه ورزشی این سرانه به بیش از یک متر خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار