توزیع بسته‌های گوشت بین نیازمندان استان

همزمان با عید غدیرخم هزار ۲۰۰ بسته گوشت قرمز بین نیازمندان در کهگیلویه و بویراحد توزیع می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۶۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵ 17 July 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این استان گفت:  به مناسبت دهه امامت و ولایت و همزمان با عید سعید غدیرخم هزار و  ۲۰۰ بسته گوشت قرمز متبرک قربانی با همکاری اعضاء این ستاد بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود.

علیرضا دولت آبادی افزود: این بسته‌های گوشت قرمز پس از شناسایی خانواده‌های نیازمند در چهار شهرستان استان ، بین آنان توزیع می‌شود.

دولت آبادی با بیان اینکه این سیزدهمین مرحله از تهیه و توزیع گوشت متبرک قربانی بین خانواده‌های کم‌برخوردار  در کهگیلویه و بویراحمد است، اضافه کرد: این کمک‌های مؤمنانه با همکاری و مشارکت موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) قم ، برنامه تلویزیونی سمت خدا و به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد انجام می‌شود.

 دولت آبادی وزن هر بسته از این گوشت‌ها را  یک و نیم کیلوگرم  و  ارزش تقریبی هر بسته را دویست و هفتاد هزار تومان بیان کرد و گفت: این بسته ها با همکاری رابطان شهرستان‌های دنا، باشت، گچساران و لیکک و همچنین ۵۰ نفر از مدیران کانون‌های تحت پوشش،  بین خانواده‌های نیازمند در این شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار