ارزیابی جمیری از بیانات رهبرانقلاب در مورد عملکرد عربستان؛

فرمایشات رهبری التیام‌بخش دل مسلمانان بود

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: بسیجیان و پاسداران این استان آماده و گوش‌به‌فرمان فرمانده کل قوا هستند که چنانچه دستور فرمایند در کوتاه‌ترین زمان طومار حماقت دشمنان را در هم می‌پیچیم.
کد خبر: ۱۰۵۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲ 04 October 2015
تابناک بوشهر: فتح‌الله جمیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی در پاسخ به اینکه ارزیابی شما از بیانات حضرت امام خامنه‌ای در مورد عملکرد عربستان در مراسم حج امسال چیست، گفت: فرمایشات نورانی مقام معظم رهبری التیام‌بخش دل تمام مسلمانان بود و بیانات معظم‌له برگرفته از آیات الهی، قرآن، روایات و اسلام ناب محمدی است.

وی افزود: بسیج مستضعفین و همه بسیجیان، پاسداران و نیروهای مسلح، ارتش قهرمان و نیروی انتظامی سربازان ولایت و نایب امام زمان بوده، که همه گوش‌به‌فرمان رهبر معظم انقلاب هستند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند، عکس‌العمل ایران سخت و خشن خواهد بود، گفت: بسیجیان و پاسداران استان بوشهر آماده و گوش‌به‌فرمان فرمانده کل قوا هستند که چنانچه دستور فرمایند در کوتاه‌ترین زمان طومار حماقت دشمنان را در هم بپیچند.

جمیری ضمن تسلیت فاجعه منا به تمام مسلمانان جهان به‌ویژه به خانواده‌های شهدای ایران اسلامی که در مکه و منا اتفاق افتاد، یادآور شد: این حادثه نشان از بی‌تدبیری و عدم مدیریت صحیح آل‌یهود بود و نوع برخوردی که با این شهدا در منا به وجود آمد، همه امت را عزادار کرد.

وی افزود: امیدواریم توفیق داشته باشیم به منویات مقام معظم رهبری جامعه عمل بپوشانیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار