برگزاری نمایشگاه صنعت برق و آب در اردبیل

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اردبیل از برگزاری ششمین نمایشگاه صنعت آب و برق و تأسیسات مرتبط با آن خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸ 05 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایوب تقواطلب عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری این نمایشگاه در اردبیل اظهار کرد: با هدف تقویت توانمندی‌های صنعت آب و برق استان و اطلاع‌رسانی در زمینه مصرف بهینه آب و انرژی، این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: ‌در این نمایشگاه با ارائه اطلاعات و آمار دقیق در زمینه میزان مصرف آب و برق در بخش‌های مختلف صنایع، عمومی و خانگی، موضوع فناوری‌های نوین در بخش آب، برق و سایر انرژی‌ها مطرح می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اردبیل از حضور شرکت‌ها و کارخانجات معتبر تولیدی در حوزه انرژی از سراسر کشور در این نمایشگاه تخصصی طی روزهای آینده خبر داد.

تقواطلب در بخش دیگری از سخنان خود گفت: این شرکت‌ها جدیدترین محصولات تولیدی خودشان را که مرتبط با سیستم‌های بهینه و کیفی آبرسانی و حوزه برق‌رسانی است‌ در معرض دید و نمایش می‌گذارند.

وی افزود: این نمایشگاه از 14 تا 17 مهر ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل دایر است و علاقمندان می‌توانند از ساعت 15 تا 21 از این نمایشگاه بازدید کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار