فرماندار جدید آوج معارفه شد

در مراسمی با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین و نماینده مردم بویین زهرا و آوج و جمعی از مسوولان محلی، علی اکبر سلیمانی به عنوان فرماندار جدید شهرستان آوج معارفه شد.
کد خبر: ۱۰۷۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸ 06 October 2015
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایرنا،  معاون سیاسی امنتی استاندار قزوین در این مراسم که روز سه شنبه برگزار شد، گفت: نخبگان هرجامعه ای پشتوانه مدیریت اجرایی هستند که بایداز این ظرفیت در راستای عمران و آبادانی ، رفاه و آسایش مردم استفاده کرد.
وی افزود: دولت تدبیر و امید از نظر اعتباری در محدودیت قرار دارد اما با این حال کارهای بزرگی در این دوران اتفاق افتاده و اقدامات و خدمات مناسبی هم ارایه شده است اگر چه کافی نیست و تا دسترسی به نقطه مطلوب فاصله بسیار است که فرماندار جدید باید تلاش کند این خدمات توسعه پیدا کند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با اشاره به لزوم وحدت و انسجام در پیشبرد کارها، اظهار داشت: همدلی و انسجام مناسبی در استان بین ائمه جمعه، نماینده گان مجلس و مدیران ارشد استان و شهرستان ها وجود دارد که این همراهی و همدلی باید ادامه پیدا کند.
رحیمی تصریح کرد: دولت آقای روحانی ، دولت اعتدالی است که می خواهد با همه گروه های سیاسی در تعامل باشد و تاکنون هم در این زمینه موفق بوده و این تصمیم و حرکت درستی است که باید تداوم یابد تا هم دسته جات و جریاناتی که متعلق به نظام هستند با اتحاد و همدلی بتوانند در جهت رفع مشکلات تلاش کنند. 
این مسوول با اشاره به معارفه فرماندار جدید آوج، اظهار کرد: فرماندار آوج فردی جا افتاده و دارای تعامل بالا است که این را در عمل نیز ثابت خواهد کرد و با سابقه کار و فعالیت در محیط های بزرگ و پشتوانه مردمی که از وی سراغ داریم، این اتفاق خواهد افتاد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با تاکید بر استفاده از توان و ظرفیت نیروهای بومی در ادارات شهرستانی، تصریح کرد: اگرچه این سرزمین متعلق به همه شهروندان و مردمانش است وهر کجا که کار کنیم فرقی نمی کند اما به منظور ارابه خدمات بهتر باید از افراد بومی که شناخت بیشتری از ظرفیت ها، مشکلات، سرمایه ها و شخصیت های منطقه دارند استفاده کرد و این رویکرد در دولت یازدهم وجود دارد و انتخاب فرماندار بعنوان یک فرد بومی نیز براساس همین رویکرد صورت گرفته است.
رحیمی با اشاره به ظرفیت های شهرستان آوج، خاطرنشان کرد: اولین ظرفیت این شهرستان، سرمایه نیروی انسانی آن است که در نوع خود مثال زدنی است.
وی اظهار کرد: در گذشته سرمایه داران و نخبگان این منطقه برای کاهش معضلات ایثارگری کرده اند که از این ظرفیت باید استفاده شود. 
این مسوول ادامه داد: در همین راستا راه اندازی مجمع نخبگان شهرستان اولین کاری است که فرماندار جدید باید در پیش بگیرد تا با تشکیل بانک اطلاعات این افراد از تجربه و تخصص این مجموعه در زمینه های مختلف و در پیشبرد توسعه شهرستان استفاده کند.
رحیمی اضافه کرد: دولت جمهوری اسلامی بر پایه مردم سالاری قرار دارد که در همین راستا باید کارها را به مردم و بخش خصوصی واگذار کرد و دولت صرفا وظیفه نظارتی و حمایتی داشته باشد که این در آوج نیز باید مورد توجه قرار بگیرد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با تاکید بر فعال کردن ظرفیت های گردشگری آوج، ادامه داد: مسایل و مشکلات این شهرستان در بخش های مختلف بویژه آب باید بررسی و پیگیری شود.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه دولت را از مردم جدا ندانسته و نمی دانیم بنابراین باید در کنار هم مشکلات را برطرف کنیم چون هر کجا با مردم بوده ایم موفق بوده ایم، افزود: نمونه بارز آن جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس بود و این دفاع مقدس هم متعلق به هیچ فرد و جریانی نیست بلکه متعلق به همه مردم است و برخی نباید از آن سو استفاده کنند.
رحیمی اضافه کرد: چپ و راست در همه جای دنیا وجود دارد اما بزرگترین امتیاز جمهوری اسلامی رهبری معظم انقلاب هستند که همه را در مسیر درست قرار می دهند و این نعمت بزرگی است که باید قدردان آن باشیم.
وی در پایان با اشاره به مذاکرات هسته ای بین دولت با گروه 1+5، گفت: اگر امروز همه قدرت های جهان در یک طرف میز قرار گرفته و نمایندگان ملت در طرفی دیگر باید بدانیم که این موفقیت و جایگاه به برکت خون شهیدان و ایثارگری ها بدست آمده و توانسته اقتدار نظام را ارتقا بدهد.
در پایان این مراسم از زحمات سید عبدالله موسوی فرماندار قبلی آوج تقدیر شد.
شهرستان آوج به مرکزیت آوج در جنوب غربی استان قزوین قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار