اندر خم انتخابات مجلس

انشقاق در میان اصلاح‌طلبان تبریز رسما اعلام شد

با اعلام موجودیت «شورای اصلاح طلبان مستقل آذربایجان شرقی» انشعاب در میان اصلاح‌طلبان تبریز رسما اعلام شد.
کد خبر: ۱۰۸۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲ 08 October 2015
به گزارش تابناک تبریز، در حالیکه اواسط شهریورماه با برگزاری اولین همایش مدیران و فعالین اصلاح طلب آذربایجان شرقی اعضای شورای مشورتی اصلاح طلبان آذربایجان شرقی که با حضور چهره‌های کشوری و استانی سرشناس اصلاح‌طلب برگزار و پس از برگزاری انتخابات اعضای شورای اصلاح طلبان از میان صنوف مختلف اصلاح‌طلب انتخاب شدند، جمعی از این انتخاب شدگان، با اعلام انشعاب و با برگزاری انتخاباتی دیگر «شورای اصلاح طلبان مستقل آذربایجان شرقی» را تشکیل دادند.
طبق خبر ارسالی به رسانه‌ها، در این نشست که چهارشنبه شب در تبریز برگزار شده است، هفت نفر از اعضا برای عضویت در شورای راهبردی استان تعیین شده‌اند.
بهرام سرمست، حسن پورعظیم، خداوردی تاری، نصرت اله شاهدی، خانم خاطره کلیبری، محسن رحیمیان و احمد علیزاده به عنوان اعضای شورای اصلاح طلبان مستقل آذربایجان شرقی تعیین شده و به شورای راهبردی راه یافتند.
طبق خبر اعلامی، ترکیب فوق پس از اضافه شدن نمایندگان احزاب و نمایندگان اصلاح طلب ادوار مجلس، وظیفه تشکیل شوراهای راهبردی شهرستان ها ، تشویق و ترغیب افراد شاخص و واجد شرایط برای حضور در انتخابات مجلس دهم و اعلام نظر درباره توانمندی و مقبولیت نامزدها را برعهده خواهد داشت.
بدین ترتیب انشقاق در میان اصلاح‌طلبان آذربایجان رسما کلید خورد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
تبل انتخابات با نوای اصلاحات به صدا در می آید
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار