پیروزی تیم های سرخ پوشان صومعه سرا و شهرداری رشت در رقابت های فوتبال گیلان

کد خبر: ۱۰۹۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱ 10 October 2015
رشت - ایرنا - در ادامه رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ برتر گیلان (جام گیل) و مسابقات فوتبال نوجوانان باشگاه های استان، تیم های سرخ پوشان صومعه سرا و شهرداری رشت برابر رقبای خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش عصر شنبه خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال سرخ پوشان صومعه سرا در هفته سوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های گیلان (جام گیل) تیم فوتبال هفت شهر گیلان را با نتیجه دو بر یک شکست داد.
در این مسابقه که در ورزشگاه کارگران صومعه سرا برگزار شد؛ گل های تیم میزبان را کامیار شیرزاد و نعیم فیضی زاده در دقایق ۹۱ و ۹۳ ، وارد دروازه حریف کردند.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر قهرمانی بزرگسالان استان گیلان (جام گیل) ، 14 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
همچنین در دیدار تیم های فوتبال شهرداری رشت و شاهین رشت از مسابقات فوتبال نوجوانان استان گیلان، تیم شهرداری موفق شد در یک بازی پر گل، با نتیجه هفت بر صفر تیم شاهین را شکست دهد .
در جریان این مسابقه که از هفته ششم این رقابت ها و در رشت برگزار شد ، تیم فوتبال نوجوانان شهرداری رشت در یک بازی یک طرفه و برتر ، موفق شد حریفش را شکست دهد تا به رده سوم جدول صعود کند.
همچنین در سایر دیدارهای برگرار شده از هفته ششم این رقابت ها ، تیم فوتبال نوجوانان سرخپوشان رشت با نتیجه سه بر یک آبی پوشان رشت را مغلوب کرد و بازی تیم های شهرداری بندرانزلی و شهرداری تولمشهر به علت بارش شدید باران از دقیقه 40 متوقف شد .
همچنین دیدار تیم های فوتبال نوجوانان کادوس ماسال با پرسپولیس رشت و فجر شهید محسنی رضوانشهر با ملوانان لاهیجان به دلیل بارش باران و نامساعد بودن زمین بازی ، تعطیل و به زمان دیگری موکول شد .
در جدول رده بندی این رقابت ها نیز، تیم های فوتبال نوجوانان پرسپولیس رشت و شهرداری بندرانزلی با کسب 10 امتیاز در مکان های اول و دوم قرار دارند؛ تیم های فوتبال نوجوانان شهرداری رشت ، گمرک بندرانزلی و کادوس ماسال نیز با کسب 9 امتیاز در رده های بعدی قرار دارند .
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ برتر نوجوانان باشگاه های استان گیلان ، 12 تیم حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند .
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار