زیاده‌روی در استفاده شبکه‌های مجازی

کد خبر: ۱۰۹۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹ 11 October 2015

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: تکنولوژی‌های جدید اگر بومی‌سازی نشوند، مخرب خواهند بود.

سید موسی حسینی کاشانی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: بدون شک دردنیای امروز امکان جلوگیری از ورود تکنولوژی‌های جدید وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط باید درکنار ورود تکنولوژی‌های جدید فرهنگ استفاده از آنها نیز در مردم ایجاد شود.

این مسئول گفت: علاوه برآن تکنولوژی‌های جدید از جمله شبکه‌های اجتماعی مجازی باید بومی‌سازی شوند تا کاربرد واقعی خود را به دست بیاورند.

وی ادامه داد: متاسفانه امروز بیشتر مردم از جمله جوانان شیوه درست استفاده از شبکه‌های مجازی را نمی‌دادند و در استفاده ازآنها زیاده روی می‌کنند.

این مسئول در خصوص ازدواج‌هایی که ازطریق شبکه‌های اجتماعی صورت می‌گیرد، گفت: استفاده از این شبکه‌ها برای آشنایی اولیه و سطحی دو جوانی که قصد ازدواج دارند بد نیست اما بعد از این مرحله باید پای خانواده‌ها به میان کشیده شود.

حسینی کاشانی توضیح داد: آشنایی از طریق شبکه‌های اجتماعی صرفا تامرحله خواستگاری مورد تایید است و مراحل بعدی آن باید به شیوه سنتی پیش برود.

وی ادامه داد: هرچه شناخت زوجین و خانواده‌های آنها از یکدیگر بیشتر شود احتمال این که زندگی زناشویی آنها به جدایی ختم شود کمتر می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در پایان گفت: باید شرایطی ایجاد کرد که شبکه‌های اجتماعی صرفا باب آشنایی ساده افراد با یکدیگر را فراهم کنند و شناخت عمیق‌تر آنها در دنیای واقعی به وجود بیاید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار