ندیمی: استماع گزارش دیوان محاسبات درخصوص سرنوشت سهام عدالت/ تلاش برای بررسی مشکلات قطعه‌سازان با حضور نعمت زاده

کد خبر: ۱۰۹۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱ 11 October 2015
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، از استماع گزارش دیوان محاسبات در خصوص عملکرد سهام عدالت در کمیسیون متبوعش خبر داد.

ابوذرندیمی در گفت وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت، با اشاره به دستورکار امروز یک شنبه( 19 مهرماه) کمیسیون اقتصادی مجلس از نشست این کمیسیون با مسئولان خانه صنعت و اتاق صنایع شهرستان تبریزبرای بررسی مشکلات و پیدا کردن راه حلی برای رفع آن ها خبر داد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل درمجلس شورای اسلامی،با اشاره به مشکلات خانه صنعت و اتاق صنایع شهرستان تبریز،افزود: کمبود نقدینگی و تعطیلی بسیاری از واحدهای صنعتی و تولیدی از مشکلات خانه صنعت و اتاق صنایع شهرستان تبریزبوده که امروز با حضور نمایندگان مورد بررسی واقع خواهد شد.

این نماینده مردم درمجلس نهم با یادآوری دستورکار دیگر کمیسیون اقتصادی مجلس،تصریح کرد: بررسی مسائل و مشکلات قطعه‌سازان کشور با حضورمدیران‌عامل برخی از بانک ها و مسئولان دستگاه های ذی‌ربط از دیگر دستورکارهای این کمیسیون خواهد بود.

وی با اشاره به مشکلات قطعه‌سازان در کشور،تصریح کرد:کمبود نقدینگی،مالیات بر ارزش افزوده،عدم اختصاص تسهیلات بانکی به واحدهایی که قسط معوق یا چک برگشتی داشته باشند،درخواست کاهش سود تسهیلات بانکی به تولیدکنندگان و لغو سپرده گذاری برای گشایش اعتبار از مشکلات قطعه سازان است.

ندیمی ادامه داد:حضور مدیران بانکی برای بررسی مشکلات قطعه‌سازان برای کمک گرفتن از آنان در راستای رفع مشکلات این نوع واحدهای تولیدی است.

وی از تلاش کمیسیون اقتصادی مجلس برای برگزاری نشستی با حضور وزیر صنعت،معدن و تجارت جهت رفع مشکل قطعه‌سازان خبرداد.

این نماینده مردم درمجلس نهم،با اشاره به دستوردیگر کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت:امروز جلسه اعضای هیأت تحقیق و تفحص ازعملکرد سهام عدالت در کمیسیون اقتصادی مجلس برگزار خواهد شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با یادآوری برگزاری نشست اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با مسئولان سازمان خصوصی‌سازی و مدیران سهام عدالت درهفته گذشته، تصریح کرد: امروز طبق گزارش ارسالی از سوی سازمان دیوان محاسبات بررسی تحقیق و تفحص از عملکرد سهام عدالت در دستورکار کمیسیون اقتصادی مجلس برای شفاف سازی امور قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار