تعداد کتابخانه های موجود در آبدانان ناکافیست

مسوول آموزش و پرورش آبدانان گفت: کتابخانه های مدارس این شهرستان 12 هزار جلد کتاب دارد.
کد خبر: ۱۱۰۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱ 13 October 2015

مسوول آموزش و پرورش آبدانان گفت: کتابخانه های مدارس این شهرستان 12 هزار جلد کتاب دارد.

به گزارش تابناک ایلام، صفر رحمانی فر روز سه شنبه اظهار کرد: این تعداد کتاب در یک هزار و 800 عنوان و 85 مدرسه در زمینه های اجتماعی، آموزشی، دینی، قرآنی، ادبیات، تاریخ، علوم پایه، هنری، مذهبی، ریاضیات، جغرافیا و داستان های کوتاه و بلند در دست رس دانش آموزان آبدانانی است.

وی نقش کتاب را در افزایش آگاهی دانش آموزان بسیار سازنده دانست و افزود: در راستای توسعه فعالیت های پژوهشی و مطالعاتی دانش آموزان، امسال نخستین کتابخانه الکترونیکی دانش آموزی با سه هزار جلد کتاب و 10 دستگاه رایانه به کمک افراد خیر در این شهرستان راه اندازی شد.
مدیر آموزش و پرورش آبدانان تعداد کتابخانه های موجود این شهرستان را ناکافی دانست و تاکید کرد: برای پوشش کامل مدارس و تعمیق نهضت مطالعه و کتابخوانی در بین دانش آموزان، به 40 کتابخانه دانش آموزی دیگری در آبدانان نیاز است.
رحمانی فر از اولویت قرار داشتن مدارس روستایی در بحث راه اندازی کتابخانه خبر داد و گفت: تا پایان سال تحصیلی جاری 10 کتابخانه دیگر در مدارس این شهرستان راه اندازی می شود.
9700 دانش آموز شهری و روستایی در مقاطع مختلف زیرنظر 1300 مربی و معلم امسال در 130 فضای آموزشی شهری و روستایی شهرستان آبدانان تحصیل می کنند.
آبدانان با جمعیت حدود 70 هزار نفر در شرق ایلام قرار دارد./پ

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار