برگزاری دیدار چهره به چهره مردم با استاندار

کد خبر: ۱۱۱۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶ 13 October 2015
استاندار البرز گفت: رفع مشکلات مردم مهمترین دلایل دیدارهای چهره به چهره است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سید حمید طهایی ظهر امروز در حاشیه دیدارهای مردمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توجه به نیازهای مردمی و رفع مشکلات مردم مهمترین دلایل دیدارهای هفتگی چهره به چهره با مردم در این استان است.

وی ادامه داد: مسئولان باید امید را در زندگی مردم جاری کنند و با رفع مشکلات، آنان را برای پیشرفت و توسعه بیشتر تشویق کنند.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: در این راستا مسئولان در دستگاه‌های مختلف لازم است تا مسیر خدمات‌رسانی به مردم را به درستی طی کرده و با شناسایی مشکلات و کمبودها، نقاط ضعف را برطرف کنند.

طهایی با اعلام اینکه باید میزان خدمات را در سطح شهر بیشتر کنیم تا بتوانیم میزان رضایتمندی مردم را ارتقا دهیم افزود: مسئولان در دستگاه‌های خدمات‌رسان باید مشکلات را در مناطق مختلف شناسایی کنند و بر اساس اولویت‌ها خدمات را به مردم ارائه دهند.

وی رفع دغدغه‌های مردم را مهمترین وظیفه مسئولان دانست و افزود: اگر امروز این موقعیت برای ما ایجاد شده است لذا باید از فرصت به دست آمده در خدمت به خلق بهترین بهره را بگیریم تا در آینده مردم نیز از ما به خوبی یاد کنند.

در این دیدارها استاندار البرز با بیش از 20 نفر از مردم در این استان دیدار کرد و ضمن استماع مشکلات و خواسته‌های آنان دستورات لازم را در خصوص رفع مشکلات صادر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار