لیگ گیلان/ برتری تیم فوتبال نوجوانان کادوس ماسال برابر تولمشهر

کد خبر: ۱۱۱۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷ 14 October 2015
رشت - ایرنا - در ادامه مسابقات فوتبال لیگ برتر قهرمانی نوجوانان استان گیلان ، تیم کادوس ماسال برابر شهرداری تولمشهر صومعه سرا به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مسابقه که عصر سه شنبه در تولمشهر برگزار شد، تیم فوتبال نوجوانان کادوس ماسال موفق شد با نتیجه سه بر یک برابر تیم شهرداری تولمشهر به برتری دست یابد.
در این دیدار که از هفته هفتم این رقابت ها برگزار شد، تیم فوتبال نوجوانان کادوس ماسال برتر از حریف خود ظاهر شد و سرانجام توانست با پیروزی در این دیدار، سه امتیاز خارج از خانه را کسب کند.
در سایر دیدارهای برگزار شده از هفته هفتم این رقابت ها نیز ، تیم فوتبال نوجوانان شهرداری بندرانزلی با نتیجه چهار بر دو همشهری خود گمرک بندرانزلی را شکست داد و تیم فوتبال نوجوانان شهرداری رشت با نتیجه سه بر یک تیم شاهین بندرانزلی را مغلوب کرد.
همچنین دیدار تیم های فوتبال نوجوانان پرسپولیس رشت با سرخپوشان رشت و بازی تیم های فوتبال نوجوانان آبی پوشان رشت با فجر شهید محسنی رضوانشهر به لیل بارندگی و نامساعد بودن زمین مسابقه به تعویق افتاد.
در جدول رده بندی این رقابت ها نیز ، تیم فوتبال نوجوانان شهرداری رشت با کسب 15 امتیاز صدرنشین است ، تیم های فوتبال نوجوانان شهرداری بندرانزلی و کادوس ماسال نیز به ترتیب با کسب 13 امتیاز و 12 امتیاز در مکان های دوم و سوم قرار دارند .
در رقابت های فوتبال لیگ برتر قهرمانی نوجوانان باشگاه های استان گیلان ، 12 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار