اعلام سوء مدیریت های گذشته کشف مهمی نیست

سوء مدیریت‌های گذشته و امروز را همه می‌دانیم باید روزی به نقد خودمان به مثابه یک مسئول هم بپردازیم که چه مشکلی باعث پدید آوردن این مشکلات شده است و ما چه کردیم
کد خبر: ۱۱۱۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹ 14 October 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان کهگیلویه با حضور آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان و عضو مجلس خبرگان رهبری، ائمه جمعه شهرستان، اعضای شورای اداری، طلاب و روحانیون و اساتید حوزه و دانشگاه در سالن اجتماعات فرمانداری دهدشت برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عمل به وظایف حاکمیتی راه مقابله با آسیب‌های اجتماعی است گفت: واکاوی سوء مدیریت‌های گذشته علاج حل مشکلات فرهنگی نیست باید برای رفع مشکلات عزم را بیشتر کرد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری چنین نشستی با حضور مسئولان، ریش سفیدان، روحانیت و عناصر موثر در مرکز استان خاطرنشان کرد: تلاش شده است در این فراخوان ضمن شناخت آسیب‌ها و ایجاد باور برای اصلاح، انگیزه نسبت به برون‌رفت از آسیب‌های اجتماعی بیشتر شود.

وی برگزاری نشست‌ها را نوعی اتمام حجت برای مسئولان و دست‌اندرکاران فرهنگ دانست و گفت: این جلسات برای ایجاد باور و شناخت نیست؛ بلکه برای تاکید بر راهکارها و اینکه وظیفه هر کدام از ما فردا چگونه شروع شود است.

این مقام مسئول با اشاره به واکاوی گذشته و حال در بروز مشکلات با بیان اینکه برخی خیال می‌کنند با عنوان کردن سوءمدیریت‌های گذشته یک مسئله مهم را کشف کرده‌اند افزود: سوء مدیریت‌های گذشته و امروز را همه می‌دانیم باید روزی به نقد خودمان به مثابه یک مسئول هم بپردازیم که چه مشکلی باعث پدید آوردن این مشکلات شده است و ما چه کردیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار