احداث 5 پل عابر پیاده مکانیزه در کرج

کد خبر: ۱۱۱۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹ 14 October 2015

شهردار کرج از افتتاح 5 پل عابر پیاده مکانیزه در کرج و در آینده نزدیک خبر داد.

علی ترکاشوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: توسعه خدمات رسانی به مردم و افزایش ضریب ایمنی تردد مردم در سطح شهر یکی از مهمترین اهداف احداث این پل‌های عابر پیاده است.

وی ادامه داد: برخی از خیابان‌های این کلانشهر به دلیل تردد بالای خودروها خطرناک محسوب می‌شوند که متأسفانه این خیابا‌ن‌ها فاقد پل عابر بودند که با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده احداث پل عابر پیاده در این خیابان‌ها در اولویت قرار گرفته است.

شهردار کرج خاطرنشان کرد: در این راستا و به منظور ارائه خدمات بیشتر به مردم هم اکنون پنج پل عابر پیاده مکانیزه در حال طی مراحل آماده‌سازی است که در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

ترکاشوند تأکید کرد: یکی از این پل‌ها در بلوار شهید بهشتی محدوده خیابان انقلاب و المهدی قرار دارد.

به گفته وی احداث پل در بلوار علامه جعفری، جاده ملارد و جاده محمدشهر و ... از پل‌های در دست احداث است که به زودی افتتاح می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان به معضل ترافیک در کلانشهر کرج اشاره کرد و افزود: مشکل ترافیک در کرج به بحرانی تبدیل شده است که لازم است اقدامات کارشناسی شده در این باره انجام شود.

این مسئول گفت: رشد جمعیت و افزایش تعداد خودروها سبب شده است که امروز نیز کلانشهر کرج با معضل ترافیک روبه‌رو شود لذا باید اقدامات مناسبی برای رفع این معضل اندیشیده شود.

ترکاشوند بیان داشت: توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی به منظور ارائه خدمات بیشتر به مردم و کاهش استفاده از خودروهای شخصی و تک سرنشین می‌تواند یکی از راهکارهای اساسی برای کاهش معضل ترافیک محسوب شود.

وی ایجاد پارکینگ را نیز از دیگر نیازهای این کلانشهر عنوان کرد و افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای احداث پارکینگ در نقاط مختلف کرج نیز انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار