اجرای مانور ساعت صفر در ساوجبلاغ

کد خبر: ۱۱۱۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰ 14 October 2015

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: همزمان با هفته بلایای طبیعی مانور ساعت صفر در ساوجبلاغ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر صبح امروز در نشست با شهرداران شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه ارائه آموزش‌ها به مردم می‌تواند در کاهش خسارات در مواقع بلایای طبیعی بسیار موثر باشد افزود: در این راستا می‌توانیم با ارائه آموزش‌ها به یکی از اعضای خانواده‌ها در کاهش خسارات در این گونه موارد سهم به سزایی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه مدارس می‌تواند به عنوان مکانی بسیار خوب برای ارائه آموزش‌ها باشد ادامه داد: کارشناسان در این زمینه با هماهنگی‌های لازم می‌توانند ساعتی را در مدارس حضور پیدا کرده و آموزش‌های لازم را به دانش‌آموزان فرا دهند.

فرماندار ساوجبلاغ تأکید کرد: مسئولان در دستگاه‌های خدمات رسان باید میزان امکانات و توانایی‌های خود را ارزیابی کنند تا در مواقع امداد و خدمات رسانی با مشکل مواجه نشوند.

پالیزگیر خاطرنشان کرد: برگزاری مانور ساعت صفر نیز می‌تواند گامی مهم در جهت ارزیابی توانایی و ظرفیت‌های ادارات خدمات رسان در این شهرستان باشد.

فرماندار ساوجبلاغ با بیان این که 20 تا 26 مهرماه به نام هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی نامگذاری شده، ‌گفت: در مانور ساعت صفر که در این شهرستان برگزار می‌شود زمان حضور دستگاه‌های اجرایی در محل حادثه به وسیله زمان‌سنج ارزیابی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار