دریافت وام توسط واحدهای صنایع کوچک

کد خبر: ۱۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۱ 07 March 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از مهر،حسین گشاده دل معاون صنایع کوچك شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان غربی در گفتگوی خبری گفت: تفاهم نامه ای بین سازمان صنایع کوچك و شهرکهای صنعتی ایران با برخی از بانكهای عامل جهت پرداخت تسهیلات با سود مناسب و تعلق یارانه به حائزین شرایط در قالب تسهیلات فنی و اعتباری جهت خرید ماشین آلات و سرمایه در گردش به واحدهای دارای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیكی امضا شده است.

معاون صنایع کوچك شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان غربی اظهار داشت:۱۰ میلیارد و ۸۵۱ میلیون ریال اعتبار فنی و نوسازی به واحدهای تولیدی صنعتی استان از ابتدای سالجاری تا کنون پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه همچنین برای واحدهای صنایع کوچك وام در قالب تسهیلات نوسازی جهت ترمیم و نوسازی خط تولید واحد پرداخت می شود، اظهار داشت: در این راستا تا کنون از محل اعتبارات فنی و اعتباری مبلغ ۱۰ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال و از محل نوسازی مبلغی بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال تسهیلات در اختیار طرحها و واحدهای صنعتی کوچك قرار گرفته است.

گشاده دل از مزایای این پروژه را ضمانت تسهیلات اعطایی توسط صندوق ضمانت صنایع کوچك دانست و عنوان کرد: با اجرای این طرح دغدغه خاطر مدیران واحدهای تولیدی برای تامین وثایق از بین رفته که تا کنون ۱۳ میلیارد و ۸۵۱ میلیون ریال در سطح استان برای این منظور به عاملیت بانك صنعت ومعدن در نظر گرفته شده است.

وی ارائه خدمات صندوق ضمانت در تامین وثایق مورد نیاز برای طرحها و واحدهای صنعتی با شرایط سهل را از دیگر برنامه ها برشمرد و گفت: حمایت و توسعه صنایع و خدمات مبتنی بر فناوریهای جدید و محصولات دانش بنیان با سرلوحه قراردادن فرمایشات مقام معظم رهبری در سیاستهای کلی علم و فناورزی مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار