مديرعامل شرکت دماوند در پاسخ به تابناک: به هيچ ارگاني حق السكوت نداديم!

تابناک تهران- مديرعامل آب آشاميدني دماوند با تاكيد بر اينكه محصول شركت ما از ابتدا هم سالم بوده و تا آخر هم پاك خواهد بود، گفت: اينكه ارگان هاي مسئول تغيير مواضع داده اند به ما ربطي ندارد و ما به جاي آن ها پاسخگو نيستيم؛ اگر قرار بود به ارگاني حق السكوت دهيم وضع ما اينگونه نبود.
کد خبر: ۱۱۴۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵ 18 October 2015
ميشل راسكائو مدیرعامل شرکت آب های آشامیدنی دماونددر پاسخ به سوال خبرنگار تابناك تهران مبني بر اينكه مهمترين مراجع تصميم گير درباره سلامت يك ماده غذايي از جمله سازمان استاندارد، غذا و دارو و وزارت بهداشت به آلوده بودن آب دماوند نظر داده اند چگونه است كه به سرعت تغيير موضع داده و اعلام مي كنند آب دماوند هيچ نوعآلودگي ندارد؟ آيا شركت شما حق السكوتي پرداخت كرده است؟ گفت: ارگان هاي درگير خودپاسخگوي اظهاراتشان باشند ما نمي توانيم جاي آن ها پاسخ دهيم، دماوند هيچ كونه آلودگي نداشته و نخواهد داشت.

وي افزود: ما شركت بين المللي هستيم و به هيچكس پول نمي دهيم و شخصي را اجبار به حرف زدن نمي كنيم.

مديرعامل شركت دماوند گفت: ارگان هاي مسئول حرف خود را مي زنند و اگر قرار بود به كسي حق السكوت يا پول دهيم كه الان وضعيت ما اينگونه نبود.  به هیچ عنوان بحث دادن رشوه در این موضوع مطرح نیست.

به گزارش خبرنگار تابناك تهران نشست خبري " شفاف مثل آب" با موضوع  تصريح مشكل آلودگي آب معدني دماوند كه پيش از اين خط توليد آن به مدت يك ماه  متوقف شده بود با حضور ميشل راسكائو مديرعامل شركت آب آشاميدني دماوند برگزار شد..
وی با بیان اینکه طی آزمایشات مختلف و اسناد موجود هیچ گونه آلودگی در آب های آشامیدنی دماوند وجود ندارد، گفت: آب آشامیدنی دماوند همیشه عاری از آلودگی بوده، هست و خواهد بود و توقف خط تولید دماوند به صنعت ایران ضربه زد.

وی افزود: تا بدین لحظه هیچ گونه نتیجه رسمی از سازمان غذا و دارو در خصوص موضوع مطرح شده دریافت نکرده ایم اما مدیران شرکت دماوند با آزمایش آب در آزمایشگاه های مختلف داخلی و خارجی در این یک ماهه تأییدیه سلامت آب را گرفته اند و انجام آزمایشات موجود نشان میدهد که آب دماوند سالم است.

راسکائو در ادامه در خصوص این که چرا خط تولید دماوند با دستور سازمان غذا و دارو متوقف شد گفت: ما از وزارت بهداشت فقط تذکر شفاهی گرفته بودیم و در نتیجه به دلیل اینکه به جمع آوری آب دماوند از بازار مبادرت نکردیم در نتیجه همین سوء تفاهم باعث شد که سازمان غذا و دارو دستور توقف خط تولید آب آشامیدنی دماوند را صادر کند.

مدیر عامل شرکت آب آشامیدنی دماوند در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص چرب شدن سبیل ارگان های مذکور از جمله سازمان استاندارد و سازمان غذا و دارو که منجر به بازگشت سریع و البته شبهه برانگیز دماوند به بازار شد، گفت: این اختلاف نظر مربوط به دستگاه های نظارتی است و جواب این سوالات را که چرا اختلاف نظر بین دو ارگان هست، را از خود این دو دستگاه بگیرید چراکه ما فقط به جای خودمان حرف میزنیم.

مديرعامل شركت آب دماوند با تاكيد بر اينكه انجام آزمايش بر روي آب‌هاي بسته‌بندي خيلي سخت و دشوار است، تاكيد كرد: تنها با انجام يك نمونه از يك بطري آب، نمي‌توان به نتايج آن استناد كرد؛ لذا مي‌بايست حداقل پنج بار آزمايش بر روي يك محصول انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار