حضور جادری و دانشور در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان کشور

دکتر جادری استاندار هرمزگان و دانشور مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با توجه به کسب رتبه دومی این استان در ساماندهی امور جوانان در کشور در جلسه ویژه این ستاد به ریاست وزیر ورزش حضور یافتند.
کد خبر: ۱۱۴۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰ 19 October 2015
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از ایسنا، محمدرضا رستمی روز دوشنبه در حاشیه پنجاه وهفتمین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان در جمع خبرنگاران گفت: برای نخستین بار در این جلسه، استاندار هرمزگان به ارائه عملکرد خود در حوزه جوانان پرداخت.

وی درمورد جلسات بعدی ستاد ساماندهی امور جوانان افزود: قرار است از ماه آینده(آبان)، یکی از وزیران و یکی از استانداران با حضور در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان، به ارائه عملکرد خود در حوزه جوانان بپردازند.

صدا وسیما در جلسات ستاد جوانان حضور ندارد 

رستمی با بیان اینکه نماینده صدا وسیما در هفت جلسه گذشته ستاد ساماندهی طی دو سال گذشته حضور نداشته، گفت: در جلسات ستاد ساماندهی جوانان، سیاستگذاری های کلی درباره جوانان تدوین می شود و نمایندگان صدا وسیما بمنظور اطلاع از این سیاستگذاری ها باید حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: از صدا وسیما انتظار داریم که در جلسات ستاد ملی ساماندهی امور جوانان بطور جدی مشارکت داشته باشد تا بتواند نقشی را در بهبود شرایط جوانان ایفا کند.

پرتال جمع سپاری اقتصادی تا پایان سال رونمایی می شود

رستمی، رونمایی از طرح پورتال جمع سپاری اقتصادی را یکی از دستور جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان اعلام کرد.

معاون وزیر ورزش گفت: در این طرح به مشارکت اقتصادی در حوزه های خیریه و کسب وکار تاکید شده است.

وی افزود: خیرین می توانند با حضور در این پورتال و بکارگیری از فضای مجازی به انجام فعالیت های خیر بپردازند.

رستمی، ایجاد فضای کسب و کار و ارائه وام را از دیگر امکان های طرح جمع سپاری اقتصادی اعلام کرد و گفت: پرتال این طرح تا پایان سال بصورت پایلوت رونمایی خواهد شد.

جوانان نسبت به خود احساس خوشآیندی ندارند

معاون وزیر ورزش، ارائه نتایج پژوهش طرد اجتماعی جوانان را یکی دیگر از موضوعات جلسه امروز ستاد ملی ساماندهی اعلام کرد و افزود: بر اساس پایش های صورت گرفته، مشخص شده، طرد ذهنی جوانان دو برابر طرد عینی در میان آنان است، یعنی در حالیکه وضعیت عینی جوانان کشور رضایتبخش است اما آنان احساس طرد ذهنی نسبت به خود دارند که این مشکل ساز است.

وی نقش صدا وسیما را در کاهش این فضای یاس آلود ذهنی برای جوانان تاثیرگذار دانست.

معاون وزیر ورزش درباره دستور پنجاه وهشتمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: اساسنامه مجمع خیرین اشتغال و کار آفرینی تنظیم شده و قرار است در جلسه آینده هیات امنای این مجمع نیز تشکیل شود.

وی درمورد طرح ملی آتیه جوانان افزود: این طرح می تواند به فضای پس انداز برای جوانان کمک کند.

رستمی گفت: طرح ملی آتیه جوانان بی نظیرترین طرح اقتصادی جوانان است که به آنان کمک می کند تا به خدمت مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. 

پنچاه وهفتمین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان و نمایندگانی از وزارتخانه ها و نهادهای مرتبط در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار