گشایش ساختمان اداره ارشاد ارسنجان

ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ارسنجان و نگارخانه وابسته به آن دوشنبه به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۴۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵ 19 October 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، در آیین بهره برداری از این پروژه گفت: برگزاری برنامه ها و اجرای پروژه های عمرانی این اداره کل در تمام نقاط استان در شرایطی پیش می رود که ما از نظر اعتباری دچار مشکل هستیم.

بهزاد مریدی افزود: اما به رغم محدودیت ها، امروز می بینیم که با تدبیر و بهره مندی از نیروهای توانمند و هنرمندان، کارها و برنامه ها از نظر کیفی و کمی به مراتب بالاتر از گذشته در استان در حال انجام است.

وی در پاسخ به تقاضای هنرمندان شهرستان ارسنجان و بیان برخی مشکلات از سوی آنها، قول مساعد داد که مشکلات را تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری و دنبال کند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ارسنجان نیز اصحاب فرهنگ، هنر و اندیشه را چشم بینا و قلب و مغز اجتماع دانست و گفت: هنر به عنوان یک اکسیر پرانرژی در دست هنرمندان می تواند وسیله انتقال مفاهیم سخت و دشوار به توده های عامه جامعه باشد، چرا که همواره زبان هنر زبانی گویا، رسا و تاثیر گذار بوده است.

غلامرضا دادوند افزود: با افتتاح این ساختمان و نگارخانه، آرزوی دیرینه اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان ارسنجان محقق شد.

همزمان با افتتاح ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسنجان و نگارخانه آن، نمایشگاهی از آثار هنرمندان رشته های مختلف تجسمی در این نگارخانه برپا شد.

برای احداث ساختمان اداره ارشاد فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسنجان و نگارخانه آن با 500 متر مربع زیربنا، سه میلیارد و 700 میلیون ریال هزینه شده است.

زمین این مجموعه را شهرداری و شورای اسلامی شهر ارسنجان اهدا کرده اند.
شهرستان ارسنجان در فاصله 125 کیلومتری شمال شرق شیراز واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار