حوزه جنوب استان تنور داغ یک انتخاب 

این انتخابات برای مردم مرز نشین ایلام و حوزه جنوب همچون دیگر انتخابات است چرا که مردم ماقرار نیست آب درآسیاب دشمن بریزند وقراری نبوده تابه حال ، باوجودمشکلات زیاداقتصادی پای ارزش ها هستند.
کد خبر: ۱۱۵۴۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱ 17 February 2024

تابناک ایلام، امین دانیالی :: کاندیداها با سرعت عمل بیشتر درپی یارگیری هستند باوجود این که هرشهرستانی نامزدهایی را برای کاندیداتوری این دوره مهیاکرده است ولی مردم باتعصب و اصیل دهلران پذیرای کاندیداهای دیگر شهرستانها شده است.

آنچه که مشهوداست این دوره از هرنظربه طرف خاص بودن حرکت می کند و شرایطی ایجاد کرده است که کاندیداها تلاش خود را دوچندان کنند.

فضای مجازی هم پر شده است از کانال های تبلیغاتی کاندیداها ، باشروع تبلبغات  تلویزیونی و پخش مناظره ها قطعا شور وشوق تبلیغات بیشتر وبیشتر می شود ، و شاید باید گفت پخش مناظره ها توانمندی کاندیداها را برای نخستین بار تعیین خواهدکرد.

خیلی ازمردم برای انتخاب خود منتظر پخش مناظره هستند تا این دوره به گونه ای دیگر و بدور از تعصبات انتخاب اصلح داشته باشند. 

 اهمیت هر دو انتخابات اسفندماه  بر کسی پوشیده نیست. جایگاه مجلس خبرگان در کشور و همچنین نقش بی بدیل مجلس شورای اسلامی در اداره کشور، نشان می‌دهد که باید به اهمیت دو انتخابات پرداخت و صرفاً پرداختن به یکی از این دو مهم و غفلت از اهمیت دیگری می‌تواند به روند مشارکت و جایگاه آن مجلس ضربه بزند. 

از این روست که صاحبان  قلم و اهالی رسانه و در رأس آنها رسانه ملی لازم است به این موضوع مهم توجه ویژه داشته باشند.

موضوع مشارکت فقط یک عدد و رقم نیست بلکه جلوه ای از انسجام آحاد ملت و نمایش اقتدار ملی است.

 آنچه مردم حوزه جنوب در مراسم ۲۲ بهمن نشان دادند چشم بدخواهان را کورکردشوروشوق مردم درجشن های انقلاب پیام بزرگی برای کسانی داشت که مدتهاست برعلیه این مرز وبوم نقشه می کشند تامردم را نسبت به آرمان هایی که برای آن خون داده اند دلسرد کنند ولی هربار تیر دشمن به خطا می رود چون مردم اگاه و با بصیرت هرگز از ارزش های خود،امنیت وارامش و سرزمینی که امام وطن همه ماست دست نمی کشند وآن را به دست نا اهلان نمی دهند.

 این انتخابات برای مردم مرز نشین ایلام و حوزه جنوب همچون دیگر انتخابات است چرا که مردم ماقرار نیست آب درآسیاب دشمن بریزند وقراری نبوده تابه حال ، باوجودمشکلات زیاداقتصادی پای ارزش ها هستند.

وعده ماه ، ۱۱ اسفند حضور با شعور درپای صندوقهای رای

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار