مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خبر داد:

نصب دوربین مدارس بسته در مدارس استان قم

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم از نصب دوربین مدارس بسته در مدارس استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴ 21 October 2015
به گزارش تابناک قم، حمیدرضا شیخ‌الاسلام ظهر در جلسه شورای پدافند غیر عامل که در سالن امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه اداره کل آموزش و پرورش استان قم برنامه‌هایی در راستای توسعه فرهنگ پدافند غیر عامل دارد، اظهار کرد: از سال گذشته در راستای توسعه فرهنگ و آموزش پدافند غیر عامل اداره کل آموزش و پرورش برنامه‌های داشته است.

وی افزود: دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان یک چهارم جامعه قم را تشکیل می‌دهند از همین رو آموزش در خصوص پدافند غیر عامل می‌تواند در میان دانش‌آموزان موثر باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اینکه در سال گذشته به 240 هزار نفر از دانش‌آموزان و کارکنان آموزش و پرورش آموزش‌های پدافند غیر عامل ارائه شده است، گفت: امسال نیز ارائه این آموزش‌ها ادامه خواهد یافت.

شیخ‌الاسلام تصریح کرد: 20 میلیون تومان بودجه برای آموزش‌های پدافند غیر عامل در نظر گرفته شده است و از سوی دیگر 10 میلیون تومان برای پاداش برای افرادی که در مسابقه مقاله در موضوع پدافند غیر عامل شرکت می‌کنند و مقالات آنان برگزیده می‌شود اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به نصب دوربین مدار بسته در مدارس استان، گفت: در تلاش هستیم تا تمام مدارس استان به دوربین‌های مدار بسته مجهز شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خاطر نشان کرد: بازدیدی از مدارس آسیب‌پذیر و مدارسی که در بافت فرسوده قرار دارند داشته‌ایم و این مدارس را به اداره کل نوسازی معرفی کرده‌ایم تا در اولویت قرار بگیرند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار