فداکاری‌زنان‌البرز دردفاع مقدس در قاب تصویر

کد خبر: ۱۱۶۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶ 21 October 2015

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: باتشکیل شورای راهبردی نقش زنان در دفاع مقدس، فداکاری زنان این استان در عرصه جنگ تحمیلی و دفاع ازکشور به تصویر کشیده می شود .

بی بی عصمت سرفرازی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دراین شورا ایثارگری و فداکاران ماداران ، خواهران و همسران شهدا،جانبازان ،آزادگان و رزمندگان با تدوین زندگی نامه شهدای زن استان البرز برای نسل نوجوان و جوان بازگو می شود .

وی ادامه داد: امروز در عرصه توسعه و سازندگی کشور بیش از هر زمان دیگری نیاز به یادآوری رشادتهای دلیرمردانی داریم که آرامش جامعه را مدیون آنان هستیم.

مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری البرز گفت: باید این رشادت ها را یادآوری کرد تا زمینه استقامت هرچه بیشتر را در شرایط فعلی در جامعه بوجود آورد .

وی خاطرنشان کرد :درآن زمان زنان و مردانی با گذشتن از جان و خانواده خود به نبرد با دشمن پیش رفتند و این دلیرمردان و غیوران را باید در زندگی امروزی الگو قرار داد .

سرفرازی گفت: فرهنگ دفاع مقدس فرهنگی متعالی در هدایت بشر است و همه آحاد جامعه وظیفه دارند تا ایثارگری های دوران جنگ تحمیلی را برای نسل امروز بیان کنند .

وی افزود: درشرایط فعلی تبیین نقش زنان در شرایط ویژه دفاع مقدس از طریق آثار هنری می تواند نمونه ای از الگو سازی برای نسل جوان باشد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز یادآورشد: زنان رزمنده و جانباز ،فعال در عرصه های اجتماعی، سیاسی و بسیج از اعضای اتاق فکر شورای راهبردی نقش زنان در دفاع مقدس هستند که امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت های مناسب فرهنگی دراستان البرز بهره کافی را ببریم .

سرفرازی گفت: البرز افتخار همکاری معاون سازمان زنان کل کشور وعضو شورای عالی بسیج جامعه ، مسوول سازمان بسیج زنان را در اتاق فکر شورای راهبردی نقش زنان در دفاع مقدس دارد .

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار