برگزاری نخستین همایش استانی عفاف و حجاب

رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پوشاک نامناسب با قیمت کمتر و با هدف خاص وارد بازار می‌شوند، گفت: یارانه و گمرک این پوشاک‌ها را دشمن پرداخت می‌کند تا بتواند آنها را با قیمتی کم وارد بازار اسلامی کند اما نباید ما تسلیم این مسائل شویم.
کد خبر: ۱۱۶۳۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸ 22 October 2015
سیدالیاس چراغ‌زاده رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در نخستین همایش استانی عفاف و حجاب با نارضایتی از واحدهای تولیدی پوشاک اظهار کرد: واحدهای تولیدی در امر تولید پوشاک مناسب و اسلامی هدفدار عمل نمی‌کنند.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد وی با تاکید به سرمایه‌گذاری روی ظرفیت‌های موجود، یادآور شد: باید به آنچه داریم قانع بوده و با توجه به ظرفیتی که داریم حرکت کنیم.
این مسئول با اشاره به اینکه برخی افراد هنوز معنای حجاب و نماز را باور نکرده و نمی‌دانند، ادامه داد: باید افراد حجاب باور، دین باور و نماز باور در جامعه داشته باشیم تا بتوانیم روی آنها سرمایه‌گذاری کنیم.
چراغزاده اولین گام برای آغاز حرکت را «باور داشتن» عنوان و اذعان کرد: نباید با حرف و کنایه شنیدن سست شده بلکه باید سعی کنیم به افراد بی‌حجاب نزدیک و با آنها دوست شویم تا بتوانیم برایشان کاری انجام دهیم.
رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ایام محرم گفت: در این شبها برخی از جوانان را می‌بینیم که با ظاهری نامناسب در مجالس حضور دارند.
وی ادامه داد: نباید با این افراد با تندی برخورد کرده یا آنها را از مجلس بیرون کنیم، شاید امام حسین (ع) آنها را به مجلس دعوت کرده تا ارشاد شوند.
این مسئول مذهی در استان با تاکید بر اینکه باید در مجلس عزاداری امام حسین (ع) فلسفه عاشورا بیان شود، اظهار کرد: متاسفانه در بسیاری از هیئت‌های ما فقط سینه‌زنی وجود دارد که نباید این طور باشد، بلکه باید فلسفه عاشورا توسط سخنرانان، مبلغان و مداحان برای مردم بیان شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار