ایجاد ۵۰ نقطه در استان ایلام جهت برگزاری طرح آرمان

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام گفت : از ایجاد ۵۰ نقطه در استان ایلام جهت برگزاری طرح آرمان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۰۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵ 14 June 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام علی رحیمی بیان داشت : این طرح توسط مبلغین و مبلغات در مساجد،حسینیه ها و اماکنی که از قبل پیش بینی می شود برگزار خواهد شد و اواقات فراغت خوبی برای جوانان و نوجوانان ترسیم خواهد شد.

وی افزود : همانطور که امام خمینی(ره) در مورد نقش تربیت درست در تعیین سرنوشت ملت ایران توسط آینده سازان این مرز و بوم بیاناتی داشتند،امروز به این سخن امام خمینی(ره) رسیده ایم.

حجت‌الاسلام رحیمی ادامه داد : : تعیین سرنوشت کشورمان از زمان کودکانِ دیروز بسمت مسئولین امروز در حال دگرگونی است و نقش تربیت صحیح قطعا در آینده این ملت دخیل و سرنوشت‌ساز است.

وی خاطرنشان  کرد: متاسفانه اکثر خانواده ها دیگر بدنبال ایجاد فضای تربیتی مناسب برای فرزندان خود نیستند و خودِ والدین فرزندان خود را بسوی ناکجا آباد فضای مجازی و استفاده تبلیغاتی از فرزندان در شبکه های اجتماعی می برند . امروزِ روز جبهه جدیدی علیه دین ما گشوده شده است و آن هم فضای مجازی است.

وی یادآور شد : علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در مورد طرح آرمان به ادارات تبلیغات اسلامی در مرکز استان و شهرستان ها مراجعه بفرمایند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار