رد پای شرکت گاز استان در اجرای گازرسانی به مناطق محروم قابل لمس است

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای خبرگان رهبری گفت : خدمت به مناطق کم برخوردار از وظایف مسئولان است که خوشبختانه شرکت گاز در این زمینه تلاش کرده است.
کد خبر: ۱۱۷۲۰۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰ 20 June 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام وعده مرادبیگی در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام  بیان داشت : خدمات شرکت گاز استان ایلام در زمینه گازرسانی به اقصی نقاط استان، صنایع تولیدی، ایجاد زیرساخت های اربعین و کمک به برگزاری یادواره های شهدا بسیار خوب و قابل تقدیر است.

وی افزود : در دولت سیزدهم به گازرسانی به مناطق صعب العبور و محروم توجه ویژه ای شده به طوری که هم اکنون روستاهای سردسیر و گرمسیر هلیلان و برخی مناطق دیگر از این نعمت برخوردار هستند.

 کشاورز مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام نیز اظهار داشت : هم اکنون تمامی شهرها ۹۹ درصد جمعیت روستایی استان از گاز طبیعی برخوردار هستند و استان ایلام با ۲۱۶ هزار مشترک در ردیف استان های سبز کشور از لحاظ توسعه گازرسانی قرار گرفته است.

وی ادامه داد :  گازرسانی به مناطق محروم از مولفه‌های اصلی توسعه پایدار روستایی است و روند اجرایی پروژه‌های گازرسانی که از مناطق کمتر توسعه‌یافته و سخت گذر است در سال گذشته بسته شد.

وی تاکید کرد : از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم تاکنون یک شهر و ۸۵ روستا در اقصی نقاط استان ایلام از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای خبرگان رهبری  تاکید کرد :  این شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی و کمک به اقشار نیازمند جامعه در مجموع تعداد ۳۸۵ مورد گازکشی داخلی ساختمان افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در طول سال گذشته بصورت رایگان انجام داده است./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار