برگزاری چله شهدای خدمت در آموزش و پرورش

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری برنامه چله شهدای خدمت در شهرستان‌ها ومناطق ۱۳ کانه استان خبرداد.
کد خبر: ۱۱۷۲۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۶ 23 June 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید ولی موسوی با تبریک دهه ولایت و امامت و فرا رسیدن عید سعید غدیر گفت: در راستای گرامیداشت چله رئیس جمهور شهید و همراهانش در پرواز اردیبهشت ماه، برنامه‌های ویژه و باشکوهی در سطح اداره کل و شهرستان‌ها و مناطق ۱۳ گانه استان برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه چله شهدای خدمت مصادف با هفتم تیر شهادت آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش در حادثه انفجار حزب جمهوری اسلامی است گفت: براساس برنامه ریزی به عمل آمده در بازه زمانی ۷ تیرماه تا ۱۲ تیرماه در همه ادارات آموزش وپرورش به شکل عمومی برنامه‌های گرامیداشت شهدای خدمت با شکوه خاصی برگزار خواهد شد.
موسوی افزود: برنامه گرامیداشت شهدای خدمت در اداره کل آموزش وپرورش استان با حضور مسئولان استانی برگزار و از طریق شبکه دانش آموزی شاد به شکل مستقیم و زنده پخش خواهد شد.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه، تبیین ویژگی‌های رئیس جمهور شهید و خدمات دولت مردمی ایران قوی در عرصه آموزش وپرورش از مهمترین رویکرد‌های برنامه‌های گرامیداشت چله خدمت است بیان کرد: این برنامه‌ها با محوریت زنده نگه داشتن گفتمان حکمرانی شهید رئیسی و ادامه دادن راه و منش ایشان در خدمت صادقانه و بی منت به مردم برگزار می‌شود.
موسوی بیان کرد: آگاهی بخشی عمومی در زمینه اقدامات و دستاورد‌های شاخص و برجسته دولت سیزدهم و همچنین تلاش جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری در قالب طرح چله خدمت از دیگر اهداف برگزاری این برنامه‌ها در سطح آموزش وپرورش شهرستان‌ها ومناطق ۱۳ کانه استان است.
وی برپایی ایستگاه‌های صلواتی، غبارروبی گلزار‌های شهدا و برگزاری محافل قرآن در سطح آموزش وپرورش را از دیگر برنامه‌های چله خدمت عنوان کرد وگفت: هدف از طرح «چله خدمت» ادا کردن ذره‌ای از دین خود نسبت به شهدایی است که در این مسیر خدمت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار