ملت با حضور فراگیر در پای صندوق‌های رأی، حماسه دیگری را آفرید

نماینده مردم دهلران، دره‌شهر، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت : حضور غرورانگیز ملت حماسه‌ساز ایران اسلامی در انتخابات‌ ۱۵تیر برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی بود. آری، ملت شریف ایران به‌رغم توطئه‌های استکبار جهانی، با حضور فراگیر و امیدآفرین خود در پای صندوق‌های رأی، حماسه دیگری را آفرید.
کد خبر: ۱۱۷۴۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰ 06 July 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ چراغی بیان داشت :  درود و سلام خدا بر شما مردم عزیز و همیشه در صحنه که با حضور آگاهانه خود در انتخابات، گامی بلند در مسیر افزایش اعتبار و استقلال کشور برداشتید و با عزم راسخ خود عزت ملی و اقتدار ایران اسلامی را بار دیگر به رخ جهانیان کشاندید. بی‌شک این عمل دینی، سیاسی، انقلابی و بصیرت و حضور پرشور ‌اجری عظیم خواهد داشت، حضور پرشکوه و دشمن‌شکن در انتخابات ریاست‌جمهوری، مهر تأییدی بر دلبستگی مردم با نظام و انقلاب اسلامی بود. حضور مردم لبیکی دیگر به آرمان‌های انقلاب، امام و شهدا بود.

وی افزود : دشمنان ملت ایران ‌ با بهانه‌های مختلف سعی در مأیوس کردن مردم برای عدم حضور در انتخابات داشتند. از فشارهای سیاسی و اقتصادی گرفته تا تبلیغات رسانه‌های مختلف در خصوص عدم مشارکت مردم‌، یقیناً هرکدام از این موارد، می‌توانست مشارکت مردمی را در کشورهای مختلف شدیداً تحت تأثیر قرار بدهد و یا انتخابات را متوقف یا به تأخیر بیندازد، اما ملت ایران بدون توجه به این توطئه‌های خبیثانه، بار دیگر وفاداری خود را به‌نظام اسلامی اثبات کرد.

چراغی ادامه داد : اینجانب ‌ضمن تبریک به دکتر «مسعود پزشکیان» که توانست اعتماد ملت ایران را جلب کند و آرزوی موفقیت برای دکتر سعید جلیلی، این شکوه حضور را به مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تبریک و مردم استان ایلام بخصوص حوزه‌ی انتخابیه تبریک ‌عرض می کنم و امیدوارم ابهت حضور مردم به عظمت و اعتلای نام ایران در سراسر جهان منجر شود اینک که انتخابات ورقابت‌ها به پایان رسیده است باید این رقابت‌ها به رفاقت تبدیل گردد؛ فارغ از گرایش‌های سیاسی تا مردم شاهد پیشرفت بیش از پیش باشند./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار