مدیر ستاد اقامه نماز استان قم:

هیچ فعالیتی در حوزه تبلیغات محیطی برای نماز انجام نشده است

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم گفت: در حوزه تبلیغات محیطی هیچ فعالیتی برای نماز انجام نشده و فعالیت محیطی نماز در استان در حد صفر است و هیچ رتبه‌ای برای تبلیغات محیطی برای ترویج فرهنگ نماز در استان وجود ندارد.
کد خبر: ۱۱۷۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷ 25 October 2015
به گزارش تابناک قم، محمد خامه‌یار با اشاره به ارائه طرحی در زمینه پخش صدای اذان از ادارات اظهار کرد: شهرداری، هلال احمر و بسیاری از دستگاه‌ها اعلام آمادگی کردند که اذان از ادارات پخش شود تا فرهنگ، اقدام و الگویی برای سراسر کشور باشد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح مورد تایید قرار گرفته و اداراتی که در فضایی واقع شدند که مزاحمتی برای شهروندان ندارند، اذان از آنها پخش می‌شود تا فضا هنگام نماز معنوی شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم با بیان اینکه تلاش در زمینه نماز تلاشی جهادی است، گفت: با اجرای طرح‌های مختلف به دنبال افزایش تعداد نمازگزاران خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان مدارسی که در جوار مساجد هستند، به مساجد برای اقامه نماز می‌روند که طرح مناسبی است و سبب انس گرفتن دانش‌آموزان با مساجد می‌شود.

خامه‌یار با بیان اینکه وضعیت نماز استان مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: در حوزه تبلیغات محیطی هیچ فعالیتی برای نماز انجام نشده و فعالیت محیطی نماز در استان در حد صفر است و هیچ رتبه‌ای برای تبلیغات محیطی برای ترویج فرهنگ نماز در استان وجود ندارد.

وی یادآور شد: شورای سیاست‌گذاری نماز با 13 عضو به زودی تشکیل جلسه می‌دهد و ریاست این ستاد بر عهده استاندار است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم با اشاره به طرح کسبه برای اقامه نماز گفت: باید زمینه را برای این کار فراهم کنیم، برخی از مسافران بین راهی مهمان ما هستند، بنابراین باید این طرح‌ها به گونه‌ای باشد که مسلمانان مقدمات نمازشان را فراهم می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: آموزش مربیان نماز، ائمه جماعات در دستور کار است و برخی از خواهران و برادران در زمینه شیوه‌های ترویج نماز فعالیت می‌کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار