پیروزی تیم های کادوس ماسال، شهرداری بندرانزلی و فجر محسنی رضوانشهر

کد خبر: ۱۱۷۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۴ 26 October 2015
رشت - ایرنا - در ادامه رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان استان گیلان ، تیم های کادوس ماسال، شهرداری بندرانزلی و فجر شهید محسنی رضوانشهر برابر حریفان خود پیروز شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدارها که عصر یکشنبه برگزار شد ، تیم فوتبال نوجوانان کادوس ماسال توانست با نتیجه یک بر صفر برابر پرسپولیس رشت به برتری دست یابد .
در جریان این دیدار که از بازی های معوقه هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ نوجوانان گیلان برگزار شد ، تیم فوتبال نوجوانان کادوس ماسال برتر از حریف خود ظاهر شد و با به ثمر رساندن یک گل ، هر سه امتیاز این دیدار را از آن خود کرد.
همچنین در سایر دیدارهای معوقه برگزار شده از هفته ششم این رقابت ها ، تیم فوتبال نوجوانان شهرداری بندرانزلی در یک بازی پرگل و یک طرفه با نتیجه هفت بر یک تیم شهرداری تولمشهر را شکست داد و تیم فوتبال نوجوانان فجر شهید محسنی رضوانشهر با نتیجه دو بر صفر تیم ملوانان لاهیجان را مغلوب کرد .
در جدول رده بندی این رقابت ها نیز ، تیم فوتبال نوجوانان شهرداری بندرانزلی با کسب 16 امتیاز از هفت مسابقه صدرنشین است ، تیم های شهرداری رشت و کادوس ماسال با کسب 15 امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند .
در رقابت های فوتبال لیگ برتر قهرمانی نوجوانان باشگاه های استان گیلان ، 12 تیم حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند .
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار