۲۰ دستگاه تانکر برای آبرسانی سیار به مواکب مرز مهران مستقر می شوند

نماینده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت :استقرار ۲۰ دستگاه تانکر برای آب رسانی سیار به موکب ها و تامین آب پایدار سرویس‌های بهداشتی در سراسر استان انجام شده است.
کد خبر: ۱۱۷۸۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰ 01 August 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ نساری بیان داشت : کمپرسور سردخانه قرارگاه آبفا در مرز مهران بر رساندن دمای انجماد رفع عیب شده است.

وی افزود : با ستاد عتبات عالیات برای تامین آب بسته بندی هماهنگی به عمل آمده که بهرام نیا استاندار ایلام پس از دریافت این گزارش طی تماس تلفنی با مسئول عتبات عالیات مهران دستورات لازم را ارائه نمودند.

 پیرباوه معاون آب و فاضلاب استان نیز با ارائه گزارشی از وضعیت فاضلاب در پایانه مهران ادامه داد : نصب حدود ۵۰ انشعاب و ۴۰۰ متر شبکه جمع آوری فاضلاب میدان اربعین پایانه مرزی مهران با نظارت حوزه معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب و با لوله کاراگیت ۲۵۰ میلیمتر از محل منابع اربعین در سایت جدید مواکب در میدان اربعین در دست اجراست.

داوری مدیر امور آبفا شهرستان مهران نیز گفت : تمهیدات لازم برای تامین آب پایدار شهر مهران در ایام اربعین اندیشیده شده و به همین منظور تمام تابلوهای برق ایستگاه‌های پمپاژ پایانه شهید رئیسی و چاه‌های یازده گانه تامین آب شرب شهر مهران سرویس شد./ع

 

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار