ثبت نام ۴ هزار و ۳۰۰ نفر در طرح بیمه رایگان مادران غیر شاغل ایلامی

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر ایلام گفت : تاکنون ۴ هزار و ۳۰۰ نفر در طرح بیمه رایگان مادران غیر شاغل دارای سه فرزند و بیشتر ساکن در مناطق روستایی و عشایری در استان ثبت نام کردند.
کد خبر: ۱۱۷۹۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰ 08 August 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ قیصر زاده بیان داشت :  در خصوص مادران غیر شاغل دارای سه فرزند و بیشتر ساکن مناطق روستایی و عشایری ۱۰۰ درصد حق بیمه توسط دولت پرداخت می‌شود.

وی افزود : صندوق بیمه اجتماعی بر اساس اصول و دستورالعمل و جامعه هدف ۸ سطح برای پرداخت بیمه معین که کمترین آن سطح یک با مبلغ ۹۶۰ هزار تومان و آخرین سطح هشت با مبلغ ۳ میلیون و۹۰۰ به صورت سالیانه از مزایای صندوق برخوردار می شوند.

قیصر زاده ادامه داد : کشاورزان، روستاییان، عشایر، ساکنین شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر، قالیبافان، رانندگان، اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و شاغلین فصلی، دانشجویان، امدادگران و داوطلبین جمعیت هلال احمر فاقد پوشش بیمه ای، مشمولین این صندوق می باشند.

وی مطرح کرد: در حال حاضر ۲۴ دفاتر خدماتی در سطح استان وجود دارد که از این تعداد سه کارگزاری در شهرستان ایلام فعال و مابقی در سایر شهرستانها آماده ارایه خدمت می باشند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر ایلام  تاکید  کرد: دریافت مستمری پیری پس از ۱۵ سال پرداخت حق بیمه و داشتن ۶۵ سال سن امکان پذیر است./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار